• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welk telefoonmerk werkt probleemloos met horizon?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jacq98
  • Startdatum Startdatum
J

Jacq98

Wij hebben hier een motorola, en net als bij anderen met een motorola zijn er problemen met de telefoon.
Geen problemen met vorig modem, maar met horizon gaat de telefoon niet meer over als er gebeld wordt (slechts een klein piepje ipv normale ringtoon.)

Gisteren siemens telefoon aangesloten en geen problemen met ringtoon (motorola doet het ook gewoon bij aansluiting van de buren zonder horizon)

HD wist hier ook niets van, zou intern een melding van gemaakt worden.

Welke merken en types worden er door de meeste gebruikt die geen problemen hebben ???
 
Ik heb totaal geen problemen met de telefonie. De telefoons die ik gebruik zijn van Profoon en (haast automatisch) samsung.
 
Ik heb AEG en Philips werken prima; vooral gezien ik de helpdesk tegenwoordig om de dag aan de lijn heb hehehe
 
makesure zei:
Ik heb AEG en Philips werken prima; vooral gezien ik de helpdesk tegenwoordig om de dag aan de lijn heb hehehe

Precies, Philips (CD2752S/22) geen problemen mee.
 
Panasonic DECT telefoons hier (KX-TG8220), werkten direct na aansluiten op de Horizon.
Als ik de stroom van de Horizon af haal en er dan weer op zet, doen de telefoons het vrijwel direct weer.
 
het rooie telefoon lmpje btekend zeker dat de tel.aansluiting actief is. hierop een oude vaste ptt telecom "bari deluxe"op aangesloten en die werkte
 
Terug
Bovenaan