J
Jacq98
Wij hebben hier een motorola, en net als bij anderen met een motorola zijn er problemen met de telefoon.
Geen problemen met vorig modem, maar met horizon gaat de telefoon niet meer over als er gebeld wordt (slechts een klein piepje ipv normale ringtoon.)
Gisteren siemens telefoon aangesloten en geen problemen met ringtoon (motorola doet het ook gewoon bij aansluiting van de buren zonder horizon)
HD wist hier ook niets van, zou intern een melding van gemaakt worden.
Welke merken en types worden er door de meeste gebruikt die geen problemen hebben
Geen problemen met vorig modem, maar met horizon gaat de telefoon niet meer over als er gebeld wordt (slechts een klein piepje ipv normale ringtoon.)
Gisteren siemens telefoon aangesloten en geen problemen met ringtoon (motorola doet het ook gewoon bij aansluiting van de buren zonder horizon)
HD wist hier ook niets van, zou intern een melding van gemaakt worden.
Welke merken en types worden er door de meeste gebruikt die geen problemen hebben
