L
lambere
Hallo,
In september ben ik overgestapt van 3 losse componenten naar Allesin1 plus met recht op een digitale ontvanger.
Deze digitale ontvanger nog steeds niet ontvangen.
Inmiddels 16 contactformulieren gezonden maar ondanks de belofte van spoedige contact nog niemand van Ziggo gehoord.
Dan maar bellen ! maar welk doorkiesnummer
??:no:
Lambere
In september ben ik overgestapt van 3 losse componenten naar Allesin1 plus met recht op een digitale ontvanger.
Deze digitale ontvanger nog steeds niet ontvangen.
Inmiddels 16 contactformulieren gezonden maar ondanks de belofte van spoedige contact nog niemand van Ziggo gehoord.
Dan maar bellen ! maar welk doorkiesnummer
??:no:Lambere