• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

welk telefoon doorkiesnummer.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lambere
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lambere

Hallo,

In september ben ik overgestapt van 3 losse componenten naar Allesin1 plus met recht op een digitale ontvanger.
Deze digitale ontvanger nog steeds niet ontvangen.
Inmiddels 16 contactformulieren gezonden maar ondanks de belofte van spoedige contact nog niemand van Ziggo gehoord.
Dan maar bellen ! maar welk doorkiesnummer ?????:no:

Lambere
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan