K
Kezzaa
Hoi allemaal, 
ik heb een vraagje m.b.t. materiaalkeuze. Door de lay-out van ons appartement ben ik gedwongen om de coax kabel voor DTV 12 meter te verlengen door een kabelgoot. Nu heb ik al de indruk dat het signaal in ons appartement niet erg sterk is, en een dergelijke oplossing maakt het er niet beter op. Hoewel de decoder alles groen aangeeft, zijn een aantal kanalen niet te bekijken (er lijkt signaalverlies te zijn). Wat kan ik het beste doen? Toevallig komt volgende week donderdag een monteur langs om FP60 aan te sluiten dus ik kan het hem ook vragen, maar ik ben erg benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn!
Bij binnenkomst wordt het signaal al gesplitst, een kabel gaat richting de slaapkamer en de ander naar de WCD in de woonkamer. Daar is ooit al eens een versterker op gezet door een UPC monteur. Vervolgens loopt de kabel naar de decoder via een kabelgoot langs en over een deurpost naar de overkant van de kamer.
Ik hoop dat iemand ideeën heeft want ik vind het erg jammer om nu bijvoorbeeld Sport1 te moeten missen.
Alvast bedankt!
Kezzaa

ik heb een vraagje m.b.t. materiaalkeuze. Door de lay-out van ons appartement ben ik gedwongen om de coax kabel voor DTV 12 meter te verlengen door een kabelgoot. Nu heb ik al de indruk dat het signaal in ons appartement niet erg sterk is, en een dergelijke oplossing maakt het er niet beter op. Hoewel de decoder alles groen aangeeft, zijn een aantal kanalen niet te bekijken (er lijkt signaalverlies te zijn). Wat kan ik het beste doen? Toevallig komt volgende week donderdag een monteur langs om FP60 aan te sluiten dus ik kan het hem ook vragen, maar ik ben erg benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn!

Bij binnenkomst wordt het signaal al gesplitst, een kabel gaat richting de slaapkamer en de ander naar de WCD in de woonkamer. Daar is ooit al eens een versterker op gezet door een UPC monteur. Vervolgens loopt de kabel naar de decoder via een kabelgoot langs en over een deurpost naar de overkant van de kamer.
Ik hoop dat iemand ideeën heeft want ik vind het erg jammer om nu bijvoorbeeld Sport1 te moeten missen.

Alvast bedankt!
Kezzaa