N
Nikki
Hoi,
Ik heb een vervelend probleem.
Toen ik internet nam via upc in mijn vorige woning viel mijn internet soms weg en moest ik even de modem eruit halen en weer terug en dan deed hij het weer. Dit was hooguit 1 a 2x per week. De computer opnieuw opstarten was niet nodig.
Toen ik verhuisde was dit probleem ineens weg.
Het ging een maand of 2 goed, tot ik een nieuwe pc kocht.
Nu met Windows Vista.
Sindsdien valt de verbinding steeds vaker weg. Krijg dan ineens bij laden van pagina's dat de pagina niet kan worden weergegeven.
Soms wel 2 a 3x per avond. De modem eruit halen helpt nu niet meer.
Ik moet echt de pc afsluiten en opnieuw opstarten. Dit is natuurlijk erg frustrerend.
Het vreemde is, dat mijn MSN het wel gewoon blijft doen en ook eventuele downloads lopen gewoon door.
Ook rechtsonderin in de taakbalk, blijft gewoon het internet icoon staan en geeft gewoon aan lokaal en internet.
Er is dus wel een verbinding en even snel als wanneer de pagina's wel weer worden gegeven.
Krijg wel steeds dan de pop up van Quickfix dat er een fout is met internet maar hij kan deze niet oplossen.
Heb ook al geprobeerd mijn firewall en virusscanner uit te schakel om te kijken of die iets tegenhouden maar ook dat maakt niets uit.
Een instelling in IE7 (die ik voorheen niet had) kan het denk ik niet zijn want ook firefox geeft geen pagina's weer.
Wie weet raad??
Ik heb een vervelend probleem.
Toen ik internet nam via upc in mijn vorige woning viel mijn internet soms weg en moest ik even de modem eruit halen en weer terug en dan deed hij het weer. Dit was hooguit 1 a 2x per week. De computer opnieuw opstarten was niet nodig.
Toen ik verhuisde was dit probleem ineens weg.
Het ging een maand of 2 goed, tot ik een nieuwe pc kocht.
Nu met Windows Vista.
Sindsdien valt de verbinding steeds vaker weg. Krijg dan ineens bij laden van pagina's dat de pagina niet kan worden weergegeven.
Soms wel 2 a 3x per avond. De modem eruit halen helpt nu niet meer.
Ik moet echt de pc afsluiten en opnieuw opstarten. Dit is natuurlijk erg frustrerend.
Het vreemde is, dat mijn MSN het wel gewoon blijft doen en ook eventuele downloads lopen gewoon door.
Ook rechtsonderin in de taakbalk, blijft gewoon het internet icoon staan en geeft gewoon aan lokaal en internet.
Er is dus wel een verbinding en even snel als wanneer de pagina's wel weer worden gegeven.
Krijg wel steeds dan de pop up van Quickfix dat er een fout is met internet maar hij kan deze niet oplossen.
Heb ook al geprobeerd mijn firewall en virusscanner uit te schakel om te kijken of die iets tegenhouden maar ook dat maakt niets uit.
Een instelling in IE7 (die ik voorheen niet had) kan het denk ik niet zijn want ook firefox geeft geen pagina's weer.
Wie weet raad??

