Wel toegestaan geen support

V

Virtugon

UPC heeft nu homenetworking wel toegestaan, maar als je de helpdesk belt met vragen over X-Box live of iets dergelijks mogen ze je niet helpen... aldus de helpdeskmedewerkster die ik aan de lijn had.
Hoe stom kan het nog worden ???
 
Eh... Dan kunnen ze wel aan de gang blijven he...

De helpdesk is voor support over chello en niet over de Xbox...
 
Maar toch pakken ze het helemaal verkeerd aan in mijn ogen.
Mensen hebben nou eenmaal meerdere computers thuis die ze allemaal op internet willen aansluiten.

Het is natuurlijk onmogelijk om al die verschillende routers te ondersteunen voor de helpdesk.
Als ze nou slim zijn dan kiezen ze een aantal routers uit als "standaard chello router", bijvoorbeeld ICS en een Draytek.

Ze zorgen dat alles goed is uitgetest. Simpele procedures op de chello-site. Uitvraagscripts voor de helpdesk, en verkoop van de ondersteunde routers via chello. Kunnen ze er nog aan verdienen ook!
 
DutchBlood zei:
Eh... Dan kunnen ze wel aan de gang blijven he...

De helpdesk is voor support over chello en niet over de Xbox...
Het probleem gaat toch ook over de verbinding van de X-box op internet via chello....
En Ze zijn lid van de X-Box live compatible program......
 
Terug
Bovenaan