S
skeicar
Goedendag,
Ik heb de laatste tijd het probleem wanneer ik mijn modem (auris402) opstart, mijn modem verbinding probeert te maken voor het telefonie gedeelte. Hij maakt verbinding met de benodigde telefonie servers. De verbinding komt normaal tot stand. Ik kan bellen en gebeld worden. Binnen het configuratie scherm van het modem wordt aangegeven dat alle telefonie services zijn gestart. Het lampje van telefoon1 brand op het modem.
Naar verloop van tijd, gaat het lampje telefoon op het modem uit en zie ik dat de services voor telefonie binnen het configuratiesherm op not started staan! Op dat moment kan ik echter wel gewoon bellen en gebeld worden.
Mijn ip adres is overigens wel verandert, voorheen had ik een ip adres uit mijn woonplaats, nu uit een andere woonplaats aan de andere kant nederland.
Wat kan dit zijn? Is mijn modem defect?
Ik hoor het graag en bedankt!
Groeten Jorrit
Alle wa
Ik heb de laatste tijd het probleem wanneer ik mijn modem (auris402) opstart, mijn modem verbinding probeert te maken voor het telefonie gedeelte. Hij maakt verbinding met de benodigde telefonie servers. De verbinding komt normaal tot stand. Ik kan bellen en gebeld worden. Binnen het configuratie scherm van het modem wordt aangegeven dat alle telefonie services zijn gestart. Het lampje van telefoon1 brand op het modem.
Naar verloop van tijd, gaat het lampje telefoon op het modem uit en zie ik dat de services voor telefonie binnen het configuratiesherm op not started staan! Op dat moment kan ik echter wel gewoon bellen en gebeld worden.
Mijn ip adres is overigens wel verandert, voorheen had ik een ip adres uit mijn woonplaats, nu uit een andere woonplaats aan de andere kant nederland.
Wat kan dit zijn? Is mijn modem defect?
Ik hoor het graag en bedankt!
Groeten Jorrit
Alle wa
