• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wel of niet opnemen met Sony Hard Disc Recorder 60 GB 3 jaar oud

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mjtpj
  • Startdatum Startdatum
M

mjtpj

Sinds vorige week de nieuwe Sony KDL-W3000 Full HD tv thuis staan. Nu zit ik te denken om over te stappen op de HD-box maar kan je nu Film 1 nu wel of niet opnemen op een Sony Hard Disc Recorder.

Is de beeldkwaliteit veel beter dan de standaardversie?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Je kunt Film1 opnemen, maar niet in HD kwaliteit. Daar heb je de toekomstige HDTV PVR voor nodig.
 
Bedankt voor de snelle reactie.

Werk VOD en uitzending gemist goed met de HD Media box?
 
mjtpj zei:
Bedankt voor de snelle reactie.

Werk VOD en uitzending gemist goed met de HD Media box?

Na wat opstartproblemen werkt het hier nu prima bij mij. Ik weet echter niet of dat
voor alle regio's zo geldt.
 
Terug
Bovenaan