• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wel of niet mijn vertrouwde DVR inruilen voor de Horizon box?

Berichten
177
Hallo allemaal,
Ik was één van de eerste gebruikers van de Horizon box.
Helaas was die " nogal " buggy. Daarom maar weer terug gegeven.
We zijn een paar jaar verder en ik vraag mij af hoe het nu is.
Ik ken niemand in mijn omgeving die een Horizon heeft vandaar mijn vraag aan de kenners.
Ik wil de box niet als modem gebruiken, alleen TV kijken.
 
Ik zeg doen!!, en zeker als je hem alleen gebruikt voor TV kijken.

Hij werkt inmiddels uitstekend en de beeldkwaliteit is imo fantastisch, alleen de menustructuur zou nog wat aanpassing behoeven misschien, maar ja dat went wel.
 
De snelheid in de menustructuur was toentertijd een probleem ,ja.
En erg omslachtig.
Ik neem aan dat dit inmiddels is verbeterd.

Naar de radio luisteren zonder de TV aanzetten lukte toen ook niet.
 
De menustructuur is nu wat gestroomlijnd, verder goed mee te werken. Radio weet ik niet, ik luister nooit naar de radio.
 
Hier kan de TV uit blijven bij het luisteren naar de radio. Horizon -> HDMI -> Denon Receiver -> HDMI -> TV.
 
Creative Solution zei:
Hier kan de TV uit blijven bij het luisteren naar de radio. Horizon -> HDMI -> Denon Receiver -> HDMI -> TV.
oh zo moet dat. Bedankt!
Horizon-hdmi-onkyo-hdmi- TV en bij mij werkt het nu ook.
 
Nou, de box is binnen en moet zeggen....Prima!
Wat een verschil met een paar jaar geleden. Menu is snel, sneltoetsen voor tv gids en dvr.
Prima beeldkwaliteit en geluid.
Alleen het probleem om de radio te beluisteren zonder de TV aan te zetten is gebleven.
Mijn huidige opzet is als volgt.
Horizon (HDMI) ----> Philips TV (HDMI ARC) -----> Philips soundbar.
Ik lees in jullie berichten dat de Horizon eerst naar de versterker gaat en dan naar de TV?
Hoe komt het Horizon signaal dan naar de TV?
Maar ik ga eens een poging wagen.
 
Terug
Bovenaan