Hallo allemaal,
Ik was één van de eerste gebruikers van de Horizon box.
Helaas was die " nogal " buggy. Daarom maar weer terug gegeven.
We zijn een paar jaar verder en ik vraag mij af hoe het nu is.
Ik ken niemand in mijn omgeving die een Horizon heeft vandaar mijn vraag aan de kenners.
Ik wil de box niet als modem gebruiken, alleen TV kijken.
Ik was één van de eerste gebruikers van de Horizon box.
Helaas was die " nogal " buggy. Daarom maar weer terug gegeven.
We zijn een paar jaar verder en ik vraag mij af hoe het nu is.
Ik ken niemand in mijn omgeving die een Horizon heeft vandaar mijn vraag aan de kenners.
Ik wil de box niet als modem gebruiken, alleen TV kijken.