• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wel of niet al aanschaffen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Askey
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Askey

Hallo, ik overweeg de aanschaf van de Cisco decoder. Maar begrijp dat er nog best wel de nodige problemen zijn.

Wat ik wil doen:

- tv kijken
- opnemen
- en evt. uitzending gemist gebruiken

Zouden jullie een aanschaf daarvoor afraden? Of werken deze dingen allemaal goed?
 
Hallo, ik overweeg de aanschaf van de Cisco decoder. Maar begrijp dat er nog best wel de nodige problemen zijn.

Wat ik wil doen:

- tv kijken
- opnemen
- en evt. uitzending gemist gebruiken

Zouden jullie een aanschaf daarvoor afraden? Of werken deze dingen allemaal goed?

Tv kijken gaat prima, alleen het zappen is stroperig
Opnemen gaat prima ook HD, uitstekende kwaliteit, maar beperkte kwantiteit.
Slechts 160 GB maar je kan er een grotere schijf inzetten.

Uitzending gemist is in een "beta" fase. Als het werkt werkt het goed maar is beperkt.

Als je niet nu echt moet zou ik wachten tot april. Er komen nog andere apparaten aan en waarschijnlijk zal de prijs van de Cisco wel dalen, zoals met alles wat al een tijdje op de markt is.

Groet,

Kees:)
 
Als je niet nu echt moet zou ik wachten tot april. Er komen nog andere apparaten aan en waarschijnlijk zal de prijs van de Cisco wel dalen, zoals met alles wat al een tijdje op de markt is.

als dat de redenatie is kun je altijd wel wachten. de hele electronicabranche is voortdurend bezig te verbeteren...

ikzelf wacht met smart op de levering en als er in de toekomst wat beters komt hebben we weer wat om voor te sparen. :pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan