- Berichten
- 2.376
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
c.a. 2 jaar geleden is mijn aop vervangen door een monteur van upc, deze heeft mijn rijgdoos vervangen door een gut 14, als ik dit goed heb maar dit is geen rijgdoos, de man vertelde me dat ik maar een splitter moest gaan gebruiken maar eigenlijk vindt ik dit niks.
mijn vraag is dan ook of deze rijgdozen gebruikt mogen worden van upc en of er mensen zijn die deze ook gewoon gebruiken.
dit vraag ik omdat mijn aop een inbouw is en daarop gaat dan de verdeeldoos van het modem en daar kan geen spitter op omdat daar geen ruimte voor is.
2 jaar geleden had ik nog geen modem van upc vandaar deze vraag,
ik hoop dat webcare dit ook leest
mijn vraag is dan ook of deze rijgdozen gebruikt mogen worden van upc en of er mensen zijn die deze ook gewoon gebruiken.
dit vraag ik omdat mijn aop een inbouw is en daarop gaat dan de verdeeldoos van het modem en daar kan geen spitter op omdat daar geen ruimte voor is.
2 jaar geleden had ik nog geen modem van upc vandaar deze vraag,
ik hoop dat webcare dit ook leest
