N
nickyhaan
Heb donderdag met zigge gebeld om (interactive) televisie te bestellen in heerlen voor ons nieuwe huis, maar de persoon aan de telefoon zei dat de informatie op de website over interactive televise niet correct was en dat je pas ein mei kan bestellen ? Ik kon/mocht alleen hd-tv bestellen, is dit correct ? zijn er nadelen aan als ik nu hd-tv bestel en dan ein mei de cisco erbij bestel voor 130e ? komt er dan nog eens 16,95 bij mijn maandelijkse kosten bij ? kan ik dan op mijn hd decoder en de cisco tegenlijk kijken of moet je dan een tweede kaart hebben ? kost ?
grtz
grtz
