• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wel of geen Horizon?

Berichten
121
wil van pakket veranderen en overstappen op horizon ,is dit aan te raden of moet ik wachten totdat alle kinderziektes er uit zijn
 
Lees het forum eens door en trek je conclusie. De één zal zeggen: "Niet doen!", de ander zal zeggen: "Doen!"
 
brillant zei:
wil van pakket veranderen en overstappen op horizon ,is dit aan te raden of moet ik wachten totdat alle kinderziektes er uit zijn

mede rotterdammer, werkt opzich best aardig. Ligt eraan waarvoor je het gebruikt?
over mediaplayer/ streaming kan ik geen zinnig woord zeggen. Hiervoor sluit ik mijn laptop aan op mijn TV ook youtube applicatie horizon is traag (ook laptop bij mij)

Wat alleen irritant is dat je zo nu en dan een foutcode krijgt waar je doorheen kan klikken en mogelijk moet de AOP vervangen worden (verwacht als je bij veranda woont niet!) oudere huizen wellicht wel. Hier in stad moest AOP vervangen worden door monteur.
 
Ik heb nu een tijdje en Horizon bevalt prima.Mooi beeld, het menu is even wennen maar ook top.Heb alleen internet via router lopen dus ik heb geen ervaring met internet en telefoon via horizon.
 
Ik heb de Horizon box sinds november. Het is een beetje wennen en even aanpassen omdat de menu's zo anders zijn maar ik ben wel tevreden. Er zitten wel wat kinderziektes in maar niets waar ik me echt aan stoor. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk dat ik nu mijn favoriete zenders in mijn eigen volgorde kan zetten. En ik heb geen losse wifi router meer nodig. De Horizon mediaspeler is nog niet perfect (voor en achteruit spoelen werkt niet goed) maar kan wel meer afspelen dan de mediaspeler die ik al had.
Programma's opnemen gaat goed, maar een duidelijke sortering per seizoen van series hebben ze nog niet uitgevonden. Daar vind ik dat lijstje van mijn oude mediabox toch overzichtelijker. Ik zou toch ook graag zien dat ik alle afleveringen van 1 serie in 1x kan deleten (een vriendin van me dacht dat ze dat ging doen en wiste alle opnames).
De kinderziektes worden wel opgelost en wegen wat mij betreft niet op tegen de voordelen. Mooie kast ook trouwens. Oja... heeft optische kabelaansluiting dus het geluid is ook heel goed vanuit mijn Home Theatre System.
 
Topictitel aangepast.

PS
Er zijn al van dit soort topics.
Een volgende keer de zoekfunctie gebruiken aub.
 
Terug
Bovenaan