Ik heb de Horizon box sinds november. Het is een beetje wennen en even aanpassen omdat de menu's zo anders zijn maar ik ben wel tevreden. Er zitten wel wat kinderziektes in maar niets waar ik me echt aan stoor. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk dat ik nu mijn favoriete zenders in mijn eigen volgorde kan zetten. En ik heb geen losse wifi router meer nodig. De Horizon mediaspeler is nog niet perfect (voor en achteruit spoelen werkt niet goed) maar kan wel meer afspelen dan de mediaspeler die ik al had.
Programma's opnemen gaat goed, maar een duidelijke sortering per seizoen van series hebben ze nog niet uitgevonden. Daar vind ik dat lijstje van mijn oude mediabox toch overzichtelijker. Ik zou toch ook graag zien dat ik alle afleveringen van 1 serie in 1x kan deleten (een vriendin van me dacht dat ze dat ging doen en wiste alle opnames).
De kinderziektes worden wel opgelost en wegen wat mij betreft niet op tegen de voordelen. Mooie kast ook trouwens. Oja... heeft optische kabelaansluiting dus het geluid is ook heel goed vanuit mijn Home Theatre System.