E
Eric
Wij zijn sinds kort de blije eigenaar van een nieuwe TV, een Philips / 94cm LCD / HD-ready / type 37PF7331.
(kadootje van mijn schoonvader, mag niet klagen dan toch ?)
Ik zit nu te twijfelen of ik de HDTV mediabox moet nemen. Hebben nu de mediabox met DVR en Royaal abbonement.
Is de beeldkwaliteit van de meeste zenders nu echt beter met die HDTV-box ondanks
dat de meeste zenders (Ned. 1/2/3, RTL-len en SBS6) nog niet in HDTV uitzenden ?
Met andere woorden, ga ik op die zenders verschil zien of niet ?
Als het verschil minimaal is doe ik het niet namelijk, het is toch weer 9,- per maand meer...........
(kadootje van mijn schoonvader, mag niet klagen dan toch ?)
Ik zit nu te twijfelen of ik de HDTV mediabox moet nemen. Hebben nu de mediabox met DVR en Royaal abbonement.
Is de beeldkwaliteit van de meeste zenders nu echt beter met die HDTV-box ondanks
dat de meeste zenders (Ned. 1/2/3, RTL-len en SBS6) nog niet in HDTV uitzenden ?
Met andere woorden, ga ik op die zenders verschil zien of niet ?
Als het verschil minimaal is doe ik het niet namelijk, het is toch weer 9,- per maand meer...........
