T
Taj
Ik ben al sinds vele jaren trouwe gebruiker van een Kiss DP558 en ben opzoek naar een nieuwe recorder omdat Linksys EPG al een lange tijd niet meer ondersteund (betaald nog mogelijk). De kiss heb ik na de decoder geplaatst dus als ik digitaal iets opneem kan ik alleen analoog via de tv een andere zender kijken.
MAAR als ik de ellende lees hier op het forum vraag ik mij af of het niet beter is om de Kiss voorlopig te blijven gebruiken. ( Kiss had in begin ook de nodige aanloop problemen maar dat was in 2004.
)
Wie kan mij overtuigen waarom ik zou moeten overstappen.
1./ grotere schijf. (Heb ik niet echt nodig.)
2./ 2 tuners. ( groot voordeel )
3./ ftp ( heeft de kiss ook)
4./ shift-play (heeft kiss ook.)
5./ srt ondertiteling ondersteuning
6./ online programmeren
7./
MAAR als ik de ellende lees hier op het forum vraag ik mij af of het niet beter is om de Kiss voorlopig te blijven gebruiken. ( Kiss had in begin ook de nodige aanloop problemen maar dat was in 2004.
)Wie kan mij overtuigen waarom ik zou moeten overstappen.
1./ grotere schijf. (Heb ik niet echt nodig.)
2./ 2 tuners. ( groot voordeel )
3./ ftp ( heeft de kiss ook)
4./ shift-play (heeft kiss ook.)
5./ srt ondertiteling ondersteuning

6./ online programmeren

7./