S
Snoep
Beste,
Ik zit met een probleem. Mijn werkgever (overheid) wil dat we makkelijker aanspreekbaar moeten zijn en dus zijn voor en achternaam in emailadres verwerkt en moeten we meedoen aan sociale media met voor en achternaam + foto. In elke (overheids)organisatie zitten personen die slecht nieuws brengen en personen en/of bedrijven "kapot" maken en dat ben ik dus. (beleid stelt hogere vast en klagende buurman mag ervanuitgaan dat vastgesteld beleid wordt uitgevoerd, dus behalve een termijntje met een enkele weken verlengen ben ik gebonden aan dat beleid in combi met de uitspraak van de hoogte rechter en adviesorgaan in ons land waarop de buurman mag vertrouwen). In 1 woord dus: handhaving!
Ik vind nummerweergave een uitkomst en zou niet zonder willen, maar waarom is dat bij upc in combi met een vermelding in de telefoongids en dus adresgegevens erbij? Elke keer wanneer die hoge dwangsomaanschrijving de deur uit gaat ben ik bang dat men mij gaat opzoeken. Ja ik weet het, ik heb een rijke fantasie, maar ik wil het liefst die mogelijkheid uitsluiten.
Zijn er meerdere die hiertegen aanlopen? Is bekend of upc die 2 zaken eindelijk eens zou willen scheiden. Ik weet dat het bij kpn wel mogelijk is. Zijn er andere opties dan mijn vent om zijn hand te vragen en dus 2 verschillende namen te gebruiken hihihi. Kan met mijn rijke fantasie de gekste dingen bedenken maar zou gewoon willen dat ik mijn adres meer in het telefoongids vermeld wordt zonder dat mijn telefoonnummer niet meer wordt vermeld. Het gaat dus puur om de vermelding van mijn adres op telefoongids.nl.
ps: bedenk me net dat ik misschien maar contact opnemen met dat privacy bureau. De Telefoongids is niet meer van deze tijd. Vroeger kon je de mensen en bedrijven in je eigen regio opzoeken, nu kan je via internet iedereen zoeken. Voor bedrijven prima, maar waarom zou je dat als particulier willen? Ik kies er al bewust voor om de baan die ik heb niet in mijn eigen plaats uit te voeren, achteraf gezien maakt dat dus geen ene moer uit.
Ik zit met een probleem. Mijn werkgever (overheid) wil dat we makkelijker aanspreekbaar moeten zijn en dus zijn voor en achternaam in emailadres verwerkt en moeten we meedoen aan sociale media met voor en achternaam + foto. In elke (overheids)organisatie zitten personen die slecht nieuws brengen en personen en/of bedrijven "kapot" maken en dat ben ik dus. (beleid stelt hogere vast en klagende buurman mag ervanuitgaan dat vastgesteld beleid wordt uitgevoerd, dus behalve een termijntje met een enkele weken verlengen ben ik gebonden aan dat beleid in combi met de uitspraak van de hoogte rechter en adviesorgaan in ons land waarop de buurman mag vertrouwen). In 1 woord dus: handhaving!
Ik vind nummerweergave een uitkomst en zou niet zonder willen, maar waarom is dat bij upc in combi met een vermelding in de telefoongids en dus adresgegevens erbij? Elke keer wanneer die hoge dwangsomaanschrijving de deur uit gaat ben ik bang dat men mij gaat opzoeken. Ja ik weet het, ik heb een rijke fantasie, maar ik wil het liefst die mogelijkheid uitsluiten.
Zijn er meerdere die hiertegen aanlopen? Is bekend of upc die 2 zaken eindelijk eens zou willen scheiden. Ik weet dat het bij kpn wel mogelijk is. Zijn er andere opties dan mijn vent om zijn hand te vragen en dus 2 verschillende namen te gebruiken hihihi. Kan met mijn rijke fantasie de gekste dingen bedenken maar zou gewoon willen dat ik mijn adres meer in het telefoongids vermeld wordt zonder dat mijn telefoonnummer niet meer wordt vermeld. Het gaat dus puur om de vermelding van mijn adres op telefoongids.nl.
ps: bedenk me net dat ik misschien maar contact opnemen met dat privacy bureau. De Telefoongids is niet meer van deze tijd. Vroeger kon je de mensen en bedrijven in je eigen regio opzoeken, nu kan je via internet iedereen zoeken. Voor bedrijven prima, maar waarom zou je dat als particulier willen? Ik kies er al bewust voor om de baan die ik heb niet in mijn eigen plaats uit te voeren, achteraf gezien maakt dat dus geen ene moer uit.

. Toen ik pasgeleden een nieuw abo afsloot kon het volgens de hd niet. Zo meteen uitprinten en opsturen!
