J
joeri11
Ik ben in het bezit van twee pc's en een laptop die ik middels een router van Sitecom (WL122) binnen een netwerkje heb draaien.
Sinds kort krijgt mijn tweede pc, die ik middels een draadloos netwerkkaartje (WL121) met de router heb verbonden, geen verbining met de router.
Het netwerk wordt wel duidelijk herkend met een maximale signaalsterkte,maar de pc slaagt er niet in contact te maken en als zodanig aan te haken bij dit netwerk.
Als ik de pc opnieuw opstart, of als ik de antenne eraf draai, is er soms gedurende enkele minuten wel contact, maar snel daarnakrijg ik weer die irritante foutmelding: "signaalsterkte uitstekend, status, beperkte of geen verbinding".
Hoewel ik geen deskundige ben, heb ik toch het vermoeden dat het geen hardwareprobleem is. De kaart ontvangt immers een duidelijk en krachtig signaal. Wat kan dit zijn?
Fried Sengers
Sinds kort krijgt mijn tweede pc, die ik middels een draadloos netwerkkaartje (WL121) met de router heb verbonden, geen verbining met de router.
Het netwerk wordt wel duidelijk herkend met een maximale signaalsterkte,maar de pc slaagt er niet in contact te maken en als zodanig aan te haken bij dit netwerk.
Als ik de pc opnieuw opstart, of als ik de antenne eraf draai, is er soms gedurende enkele minuten wel contact, maar snel daarnakrijg ik weer die irritante foutmelding: "signaalsterkte uitstekend, status, beperkte of geen verbinding".
Hoewel ik geen deskundige ben, heb ik toch het vermoeden dat het geen hardwareprobleem is. De kaart ontvangt immers een duidelijk en krachtig signaal. Wat kan dit zijn?
Fried Sengers