wel mail ontvangen maar niet versturen iphone

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sanne1981

ik heb het volgende probleem. op mijn iphone kan ik wel mail ontvangen maar niet versturen. dit is de melding die ik er bij krijg:

email versturen mislukt:
De gebruikersnaam of het wachtwoord voor "SMTP:[email protected]@smtp.Ziggo.nl" is onjuist.

echter weet ik heel zeker dat ik het juiste wachtwoord heb ingesteld, daar de mail wel gewoon binnenkomt. de instellingen heb ik al een paar keer opnieuw ingesteld, zonder enig resultaat.
in outlook op de pc komt wel alle mail gewoon binnen.

wie zegt me wat te doen?

bvd
 
Thanks! Dat laatste heeft idd geholpen!!!
 
Nog één opmerking voor meelezers, ondanks dat het probleem voor Sanne1981 al is opgelost:

Voor uitgaande mail moet je de SMTP-server van je mobiele provider (KPN, Vodafone, etc) gebruiken.

Dat is geen goed idee, omdat je zodra je ingelogd bent via je WiFi netwerk dan geen mail meer kunt versturen.

Beter is het dus om het altijd via smtp.ziggo.nl te doen via poort 587 zoals beschreven. Dat werkt via zowel een mobiele provider als via WiFi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan