R
ron65
Wel knap van UPC dit kreeg ik bijna de gehele dag te zien op elke zender 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.





Grappig, want een week of 2 geleden had ik dat probleem niet. Aangezien het in Rotterdam is, moet je eens het weer-kanaal, weer & verkeer, proberen, idem probleem. Wat ik me dus afvraag is, waarom een paar weken geleden geen probleem en nu ineens wel? Heeft hier niets met de wandcontactdoos te maken hier, die is niet veranderd.. het is dus een probleem door UPC gegenereerd, waarom?Diego zei:Zit je toevallig in Rotterdam, zo te zien aan je postcode wel.
Probeer eens kanaal 312 te kijken. NostalgieNet.
Krijg je daar signaal verlies te zien, en dus geen beeld?
Dit signaal verlies beeld hou je dan op alle kanalen op de achtergrond tot je je box een keer van de power hebt gehaald.
Als je die niet kan zien moet je ff naar je wandcontactdoos laten kijken (vervangen), aangezien dit kanaal in een frequentie zit die met oude wandcontactdozen niet te bekijken is. Zit op een heel lange frequentie.
Heb dit laatst ook met een kennis gehad. Doet UPC geheel gratis voor je !!
Je moet en retour geschikte wandcontactdoos hebben en je bent van dit probleem verlost.![]()
nog steeds dan.... maar ik zie niets op de storingsite staan..intel zei:dit heb temaken gehad met die grote storring was maar heel even dus geen paniek
het lag toen aan UPC heb zelf op de storring site gestaan dat heel rotterdam plat lag