• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wel knap van UPC digital

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ron65
  • Startdatum Startdatum
R

ron65

Wel knap van UPC dit kreeg ik bijna de gehele dag te zien op elke zender ;D
upcdigital1.jpg

upcdigital2.jpg
 
Lijkt me een duidelijke boodschap :)

Toch aardig, dat ze je eventjes waarschuwen ;D
 
Heeft niets met upc temaken maar met je tuner in de box die vastloopt, ff restarten en meldingen door beeld zijn weg.
 
Ook leuk dat Gwen jou wel mag...dat ze dat allemaal weten bij UPC zeg :)
 
Zit je toevallig in Rotterdam, zo te zien aan je postcode wel.

Probeer eens kanaal 312 te kijken. NostalgieNet.
Krijg je daar signaal verlies te zien, en dus geen beeld?
Dit signaal verlies beeld hou je dan op alle kanalen op de achtergrond tot je je box een keer van de power hebt gehaald.

Als je die niet kan zien moet je ff naar je wandcontactdoos laten kijken (vervangen), aangezien dit kanaal in een frequentie zit die met oude wandcontactdozen niet te bekijken is. Zit op een heel lange frequentie.
Heb dit laatst ook met een kennis gehad. Doet UPC geheel gratis voor je !!

Je moet en retour geschikte wandcontactdoos hebben en je bent van dit probleem verlost. ;)
 
of zit er een splitter tussen je wcd en upc box,vriend van mij heeft het bij eurosport regio 6836
 
Diego zei:
Zit je toevallig in Rotterdam, zo te zien aan je postcode wel.

Probeer eens kanaal 312 te kijken. NostalgieNet.
Krijg je daar signaal verlies te zien, en dus geen beeld?
Dit signaal verlies beeld hou je dan op alle kanalen op de achtergrond tot je je box een keer van de power hebt gehaald.

Als je die niet kan zien moet je ff naar je wandcontactdoos laten kijken (vervangen), aangezien dit kanaal in een frequentie zit die met oude wandcontactdozen niet te bekijken is. Zit op een heel lange frequentie.
Heb dit laatst ook met een kennis gehad. Doet UPC geheel gratis voor je !!

Je moet en retour geschikte wandcontactdoos hebben en je bent van dit probleem verlost. ;)
Grappig, want een week of 2 geleden had ik dat probleem niet. Aangezien het in Rotterdam is, moet je eens het weer-kanaal, weer & verkeer, proberen, idem probleem. Wat ik me dus afvraag is, waarom een paar weken geleden geen probleem en nu ineens wel? Heeft hier niets met de wandcontactdoos te maken hier, die is niet veranderd.. het is dus een probleem door UPC gegenereerd, waarom?
 
dit heb temaken gehad met die grote storring was maar heel even dus geen paniek
het lag toen aan u.p.c heb zelf op de storring site gestaan dat heel rotterdam plat lag
 
intel zei:
dit heb temaken gehad met die grote storring was maar heel even dus geen paniek
het lag toen aan UPC heb zelf op de storring site gestaan dat heel rotterdam plat lag
nog steeds dan.... maar ik zie niets op de storingsite staan..

Actuele storingen
Er zijn momenteel geen storingen.
 
Terug
Bovenaan