- Berichten
- 70
Hallo.
Ik ben overgestapt van adsl naar Ziggo en ben de boel aan het installeren.
Nu is dat alweer een poos geleden en ben ik ff kwijt hoe ik dit ook alweer moet instellen.
Als ik de pc rechtstreeks op de modem aansluit heb ik internet, echter met het modem (Linksys WRT54G) ertussen lukt het niet.
De instellingen over het type WAN/Internet is mij onduidelijk.
Ik kan daar kiezen o.a uit: DHCP,PPTP.PPP0E en Static.
Nu is mijn bedoeling om de pc`s in eerste instantie op DHCP te zetten wat mij ff het eenvoudigste lijkt.(IP`s toewijzen doe ik later wel als dit weer werk ivm webserver etc)
alvast bedankt voor je reactie.
Ik ben overgestapt van adsl naar Ziggo en ben de boel aan het installeren.
Nu is dat alweer een poos geleden en ben ik ff kwijt hoe ik dit ook alweer moet instellen.
Als ik de pc rechtstreeks op de modem aansluit heb ik internet, echter met het modem (Linksys WRT54G) ertussen lukt het niet.
De instellingen over het type WAN/Internet is mij onduidelijk.
Ik kan daar kiezen o.a uit: DHCP,PPTP.PPP0E en Static.
Nu is mijn bedoeling om de pc`s in eerste instantie op DHCP te zetten wat mij ff het eenvoudigste lijkt.(IP`s toewijzen doe ik later wel als dit weer werk ivm webserver etc)
alvast bedankt voor je reactie.