Boris
Forum Gebruiker
- Berichten
- 576
Onderhand begin ik het wel een beetje zat te worden hoe vaak de laatste maanden Ziggo er s’nachts uitligt. Ik ben een nachtmens en werk in de nacht en als ik vrij ben wil ik graag ongestoord mijn opgenomen programma’s kunnen bekijken, bij Ziggo is dat net iets te vaak helemaal niet mogelijk. Bijna wekelijks doet het zich voor en zo ook weer vannacht rond half 2 ineens ligt alles er ineens uit, ditmaal ook de live televisie. Als dit vanwege werkzaamheden steeds het geval is dan zou het wel zo netjes zijn naar de klanten toe om ze vantevoren te informen hierover. Onderhand zou ik voor compensatie in aanmerking mogen komen. Was altijd heel tevreden over UPC-Chello en over het stabiele netwerk maar daar is nu geen sprake meer van.
Nu kwam het na 25 minuten vanzelf weer terug waardoor ik dit bericht kon plaatsen, maar het maakt je wel onrustig in de zin van, gaat dit nog vaker gebeuren vannacht?
Nu kwam het na 25 minuten vanzelf weer terug waardoor ik dit bericht kon plaatsen, maar het maakt je wel onrustig in de zin van, gaat dit nog vaker gebeuren vannacht?