• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wel betaald, toch afgesloten

T

terraff

Hai, nu weer dit: tweemaal heb ik telefonisch gecontroleerd of de volledige betaling van mijn rekeningen bij Chello goed was terechtgekomen. Ja, ik stond op 0,00, oftewel alles was betaald meldde de helpdesk tweemaal.
Wel, week later wordt ik afgesloten zonder bericht...
Tevens heb ik mijn eigen opzegging van het abbo, ik zou een bevestiging krijgen, na eerst een waardeloos oningevuld stencil zonder juridische geldigheid toegestuurd te hebben gekregen, zou opnieuw gestuurd worden, dat was dus 17 december, nog steeds niet ontvangen.
Morgen dus weer helpdesk, de hele middag wachten...

Nog wat toevoegingen: vanwege al dat gespook met ingebeelde rekeningen wilde ik dus zelf al van UPC af. Betaalde daarom juist alles keurig tot op de cent af, zodat ik mooi weg kon.
Nou, zelfs dat gaat niet, want ik krijg die schriftelijke opzegging dus niet binnen, EN ze gaan me afsluiten op grond van niets voor mijn opzegging van het abbo ingaat.
Wat moet ik toch met die lui.

=edit=
wat is
modify.gif
toch een mooi knopje he?
puh2.gif
wink.gif
 
Terug
Bovenaan