• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wel bellen, niet gebeld worden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter eddie02
  • Startdatum Startdatum
E

eddie02

Dag iedereen,

Sinds een paar weken een tijdelijk upc nr. welke 25-10 weer naar mijn oude nr overgezet wordt.
Nu is t geval dat ik wel kan bellen, maar mensen die mij bellen krijgen te horen dat t nr. niet in gebruik is :-\

Iemand een idee wat er aan te doen?

.......en dat op m'n verjaardag.......
 
Dit is een fout die gemaakt is na de portering.
Kan je aangeven of niemand kan bellen?

En welke providers het gaat.

Dit is niet goed doorgeven dan.
 
Niemand kan mij bellen nee, en de provider is toch gewoon upc?
 
davy16 zei:
Dit is een fout die gemaakt is na de portering.

Hij wordt pas op 25 oktober geporteerd, dus dat is in ieder geval NIET de oorzaak ;)

Eddie02, kan helemaal niemand je bellen, of zijn het bijvoorbeeld alleen mensen bij KPN die je niet kunnen bellen? En mobiel naar je bellen, lukt dat wel, of ook niet.

Als echt niemand je kan bellen, zou ik toch eerst even contact met de UPC Helpdesk zoeken zodat zij kunnen controleren of alles goed in de systemen staat.
Om problemen aan jouw kant uit te sluiten, alhoewel ik dat zelf niet aannemelijk vind, even bij de buren vragen om hun telefoon inclusief hun aansluitsnoertje en dit direct achter op het modem aansluiten. Blijft het probleem dan nog, dan ligt het in ieder geval niet bij jou thuis.

En nog gefeliciteerd! ;)
 
Maar ff gebeld....

Zo aan de beurt, even de modem gecheckt: alles OK.
UPC-medewerker heeft mij toen ook op mijn telefoon teruggebeld en dat lukte.

Waarschijnlijk kunnen kpn abonnees mij dus niet bellen op mijn tijdelijke nr 8)

Dit ging ie vandaag even nakijken, en ik wordt zo op m'n werk gebeld hoe of wat ;)

UPDATE

Ik ben dus NIET gebeld op m'n werk......t Had zo mooi kunnen zijn...... :(
 
Is een bekend probleem, heb er ook last van sind de portering op 19-oktober.

UPC (centric monteur zijn er al 2maal geweest) dachten dat het aan, de installatie lag, dit was het niet, tot 2maal toen een nieuw modem gekregen.
Dit is niet de oplossing geweest, bij komend probleem is nu dat ik als ik ga bellen, niet meer kan internetten.

Probleem zit in 1 van de systemen van UPC, ze hebben het alleen nog niet kunnen vinden.

Hopen dat ze het snel vinden want dit is erg vervelend.
 
wokkel99 zei:
Is een bekend probleem, heb er ook last van sind de portering op 19-oktober.

UPC (centric monteur zijn er al 2maal geweest) dachten dat het aan, de installatie lag, dit was het niet, tot 2maal toen een nieuw modem gekregen.
Dit is niet de oplossing geweest, bij komend probleem is nu dat ik als ik ga bellen, niet meer kan internetten.

Probleem zit in 1 van de systemen van UPC, ze hebben het alleen nog niet kunnen vinden.

Hopen dat ze het snel vinden want dit is erg vervelend.
Het lijkt mij dat er bij jou twee problemen spelen:
1. Wel kunnen bellen, maar niet gebeld kunnen worden.
2. Niet kunnen internetten wanneer je belt.

Probleem nummer 1 zit 'm waarschijnlijk in de systemen, probleem nummer 2 moet haast wel iets met de aansluiting te maken hebben (modem, signaal, bekabeling e.d.).
 
25 ste is m'n oude nr. weer ingegaan.
Daarvoor 1 keer gebeld met de helpdesk (21.45 zo aan de beurt).

Alles doet t nu zoals t hoort, ik heb m'n tel. eigenlijk alleen om bereikbaar te zijn en
de familie in Oostenrijk. Bellen doe ik eigenlijk altijd met m'n mobiel.

Dus tot nu toe alles in orde en netjes opgelost, hoop maar dat t zo blijft :D
 
Terug
Bovenaan