S
scd
Ik schrijf dit voor een paar vrienden, omdat ze er al dagen uitliggen met internet en telefoon..
ze zitten al een paar jaartjes bij upc en diverse boxen verder, en momenteel de horizon box, ligt bij hen het internet en telefoon er steeds uit. De helpdesk roept altijd maar hetzelfde en altijd roepen ze hetzelfde terug dat we dat en dat al gedaan hebben.
Nu komt er dinsdag een monteur ( na 5 dagen ) , omdat ze nu al 3 weken geen telefoon hebben, waarbij ze hen wel horen, maar zij hen niet, en internet ligt de afgelopen dagen er ook 23 vd. 24 uur uit zeg maar.
Ik vraag me af wat dit toch kan zijn, met in mijn achterhoofd natuurlijk de gedachte dat we niet onnodig voor de monteur willen betalen, alhoewel ze als gebruiker toch alles al gemeent te hebben uitgesloten en ik met technische achtergrond ook.
Dus horizon box, waarbij tv het wel doet, en telefoon en internet niet.
De downstream power is 6 db en de upstream rond de 40-45.
Zou de kabel van upc brak zijn ? Eerst kwam ik er al achter dat er nog een oude CAI doos zat ( niet retourgeschikt ) en toen leek alles weer goed, en sindsdien is het alleen maar achteruit gegaan.
Zijn er nog andere dingen die we kunnen checken op technisch gebied ?
ze zitten al een paar jaartjes bij upc en diverse boxen verder, en momenteel de horizon box, ligt bij hen het internet en telefoon er steeds uit. De helpdesk roept altijd maar hetzelfde en altijd roepen ze hetzelfde terug dat we dat en dat al gedaan hebben.
Nu komt er dinsdag een monteur ( na 5 dagen ) , omdat ze nu al 3 weken geen telefoon hebben, waarbij ze hen wel horen, maar zij hen niet, en internet ligt de afgelopen dagen er ook 23 vd. 24 uur uit zeg maar.
Ik vraag me af wat dit toch kan zijn, met in mijn achterhoofd natuurlijk de gedachte dat we niet onnodig voor de monteur willen betalen, alhoewel ze als gebruiker toch alles al gemeent te hebben uitgesloten en ik met technische achtergrond ook.
Dus horizon box, waarbij tv het wel doet, en telefoon en internet niet.
De downstream power is 6 db en de upstream rond de 40-45.
Zou de kabel van upc brak zijn ? Eerst kwam ik er al achter dat er nog een oude CAI doos zat ( niet retourgeschikt ) en toen leek alles weer goed, en sindsdien is het alleen maar achteruit gegaan.
Zijn er nog andere dingen die we kunnen checken op technisch gebied ?
