J
Janto
hoi , ik heb een aantal vage probs , sinds nov 2004 als ik me pc aanliet staan en s`morgens terugkwam....was alle connectiviteit weg en brande adsl lampje continue....(heb sinds 1 jan router hield dit op ) in mei 2005..was ik aan`t browse op me hd in my comp en plots werd ie changed in a b c ? en heb regelmatig last van dat me personal message op msn wordt veranderd zonder dat ik het doorheb....dit stopte een tijdje maar vandaag merkte ik het weer.. personal message was: what should i say..toen ging ik ff winamp draaien...en na reboot was ie greetz?
, maar het was zo : me psm was What should i say... nou ik ging ff een muziekje draaien...daarna ff reboot....en toen stond er opeens greetz ? ipv what should i say.... nou is het wel zo dat ene op msn me een tijdje terug heeft gedreigt met hacken etc...Zou het mogelijk kunnen zijn dat ie weer bezig is ?