Sinds een maand of twee vallen bepaalde zenders, WDR Syfy MGM en Hallmark, weg. Ze geven even een haperend beeld en vallen dan weg. Na enkele seconden komen ze weer terug en daarna hetzelfde patroon. Vorige week de box, Pace, teruggezet naar fabrieksinstellingen en toen heeft die het een dag goed gedaan. Hierna weer hetzelfde. Deze box staat in de slaapkamer en heeft het altijd goed gedaan. Beneden in de woonkamer geen problemen.
Waar kan dit aan liggen?
Waar kan dit aan liggen?