• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wegvallende verbinding Apeldoorn

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ErikB
  • Startdatum Startdatum
E

ErikB

7314

Meer mensen problemen met lag en een verbinding die steeds een paar seconden wegvalt?
 
Heb vandaag gebeld, ze bellen morgen terug of het nog steeds speelt. Net alweer een aantal dc's gehad. 1x zelfs een 30 min lang :(
 
Terug
Bovenaan