H
hansiepansie
Hallo forum,
Sinds 6 december gebruik ik Ziggo alles in 1 met 120 Mbit down / 10 up.
Als ik mijn snelheid test op speedtest.ziggo.nl, dan haal ik snelheid bijna altijd 119,4 / 9,7.
Nu heb ik de laatste paar dagen van een hakkelend , wegvallende stem als ik met iemand aan het bellen ben. Het blijkt dan dat, als ik na het gesrpek mijn internet snelheid meet, dat deze dan is gezakt (< 40 / < 5) . Als ik mijn modem vervolgens reset is de snelheid weer goed en ben ik n het volgende telefoongesprek de wegvallende stemmen ook weer kwijt.
Iemand een suggestie wat ik daaraan kan doen, want ik wil niet constant de boel moeten resetten.
Hansiepansie
Sinds 6 december gebruik ik Ziggo alles in 1 met 120 Mbit down / 10 up.
Als ik mijn snelheid test op speedtest.ziggo.nl, dan haal ik snelheid bijna altijd 119,4 / 9,7.
Nu heb ik de laatste paar dagen van een hakkelend , wegvallende stem als ik met iemand aan het bellen ben. Het blijkt dan dat, als ik na het gesrpek mijn internet snelheid meet, dat deze dan is gezakt (< 40 / < 5) . Als ik mijn modem vervolgens reset is de snelheid weer goed en ben ik n het volgende telefoongesprek de wegvallende stemmen ook weer kwijt.
Iemand een suggestie wat ik daaraan kan doen, want ik wil niet constant de boel moeten resetten.
Hansiepansie
Laatst bewerkt door een moderator: