U
Ultra_Bacon
Beste Ziggo,
Ik zit nu bijna een maand bij jullie en ik heb last van het feit dat internet regelmatig weg valt. Er is de afgelopen periode al 4x een monteur bij ons geweest en 3x is het modem vervangen. Echter blijven de problemen aanhouden, ik heb ook geprobeerd om direct op het modem aangesloten te zitten, maar de problemen blijven aanhouden.
Ik heb ook via opdrachtprompt (of cmd) een pingtest naar mijn modem gedaan, en zelfs daarin heb ik enorme spikes (lees een ping van meer dan 3000ms). Ik weet niet wat er fout kan zijn.
Hebben jullie enig idee?
MVG Ultra_Bacon
Ik zit nu bijna een maand bij jullie en ik heb last van het feit dat internet regelmatig weg valt. Er is de afgelopen periode al 4x een monteur bij ons geweest en 3x is het modem vervangen. Echter blijven de problemen aanhouden, ik heb ook geprobeerd om direct op het modem aangesloten te zitten, maar de problemen blijven aanhouden.
Ik heb ook via opdrachtprompt (of cmd) een pingtest naar mijn modem gedaan, en zelfs daarin heb ik enorme spikes (lees een ping van meer dan 3000ms). Ik weet niet wat er fout kan zijn.
Hebben jullie enig idee?
MVG Ultra_Bacon