R
Rawling
Hallo allemaal,
Ik heb problemen met mijn internet verbinding(zowel draadloos als bedraad).
Het internet valt iedere minuut een aantal keer weg voor 1-3 seconden.
Een paar weken geleden is voor dit probleem een monteur langs gekomen. Hij heeft toen mijn Ubee EVW3200 modem vervangen door een Cisco EPC3925.
Na de installatie van dit nieuwe modem heb ik het voor ongeveer 2 weken zonder problemen kunnen gebruiken. Maar sinds afgelopen maandag doet het probleem zich opnieuw voor! Erg irritant dus.
Vandaag is een monteur van Ziggo langs geweest en heeft niks kunnen vinden, alle bekabeling werkt zoals het hoort te doen.
Heeft iemand enig idee waardoor dit probleem veroorzaakt kan worden? Zou het misschien kunnen komen door oververhitting van het modem? Dat zou wel kunnen verklaren waardoor het probleem bij beide modems zich voordeed en waarom hij het 2 weken goed gedaan heeft.
Alvast bedankt voor de hulp,
Rawling
Ik heb problemen met mijn internet verbinding(zowel draadloos als bedraad).
Het internet valt iedere minuut een aantal keer weg voor 1-3 seconden.
Een paar weken geleden is voor dit probleem een monteur langs gekomen. Hij heeft toen mijn Ubee EVW3200 modem vervangen door een Cisco EPC3925.
Na de installatie van dit nieuwe modem heb ik het voor ongeveer 2 weken zonder problemen kunnen gebruiken. Maar sinds afgelopen maandag doet het probleem zich opnieuw voor! Erg irritant dus.
Vandaag is een monteur van Ziggo langs geweest en heeft niks kunnen vinden, alle bekabeling werkt zoals het hoort te doen.
Heeft iemand enig idee waardoor dit probleem veroorzaakt kan worden? Zou het misschien kunnen komen door oververhitting van het modem? Dat zou wel kunnen verklaren waardoor het probleem bij beide modems zich voordeed en waarom hij het 2 weken goed gedaan heeft.
Alvast bedankt voor de hulp,
Rawling