• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wegvallend internet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rawling
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rawling

Hallo allemaal,

Ik heb problemen met mijn internet verbinding(zowel draadloos als bedraad).
Het internet valt iedere minuut een aantal keer weg voor 1-3 seconden.
Een paar weken geleden is voor dit probleem een monteur langs gekomen. Hij heeft toen mijn Ubee EVW3200 modem vervangen door een Cisco EPC3925.
Na de installatie van dit nieuwe modem heb ik het voor ongeveer 2 weken zonder problemen kunnen gebruiken. Maar sinds afgelopen maandag doet het probleem zich opnieuw voor! Erg irritant dus.
Vandaag is een monteur van Ziggo langs geweest en heeft niks kunnen vinden, alle bekabeling werkt zoals het hoort te doen.

Heeft iemand enig idee waardoor dit probleem veroorzaakt kan worden? Zou het misschien kunnen komen door oververhitting van het modem? Dat zou wel kunnen verklaren waardoor het probleem bij beide modems zich voordeed en waarom hij het 2 weken goed gedaan heeft.

Alvast bedankt voor de hulp,
Rawling
 
Ik heb sinds enkele weken precies hetzelfde.Vooral de avonden.
Om de haverklap valt de verbinding weg en na een minuut komt de verbinding weer terug.
 
Ik heb het een tijdje gehad dat tussen 23.00 en 24.00 uur de verbinding enkele minuten gestoord was. Ik vermoed dat een van de buren 's avonds iets activeerde wat de storing veroorzaakte. Een ander kanaal instellen loste het probleem op.
 
We hebben het hier ook met een Ubee modem. Het gaat om de draadloze verbinding en lijkt te zijn ontstaan sinds onze wijk aan Wifi Spots meedoet...
 
Ik heb hetzelfde probleem hoor. Rond de avond maar soms ook de middag valt mijn internet heel kort weg. genoeg om de skype calls te beindigen en mij uit servers te gooien.

Dit is mijn topic ervan. Probleem nog steeds niet opgelost. Misschien staat er iets tussen wat het probleem bij jou is.

https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=43680
 
Wellicht toch een tip, vandaag geen problemen meer. Het bleek dat meer buren er ook last van hadden. Er is dus "iets" gebeurt, daarnaast een Wifi kanaal opgezocht dat met nagenoeg niemand een overlap had.
 
Als je middels PB je postcode+huisnummer en klantnummer stuurt, zal ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan