• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wegvallen verbinding?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter probatu
  • Startdatum Startdatum
P

probatu

Hallo allemaal,

Ik moet de laatste dagen regelmatig de spanning van mijn modem halen(4100E).
Is dan het modem kapot of is het signaal te zwak?
Hebben meer mensen met dit type modem hier last van?

gr H
 
Wat gebeurt er precies met je verbinding? Valt die inneens weg, of wordt hij steeds trager? Blijft je modem online of gaan de lampjes knipperen? Heb je dan eventueel nog een geldig IP adres? Heb je een router?
 
Ja de verbinding valt weg.
Ip -adres blijft.
Stekker modem eruit en erin, dan komt er weer verbinding.
Het probleem treed steeds vaker op.
En ja ik heb een router, maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
 
Okay dan heb je een 192 ip adres op je pc, die zal idd wel blijven staan zolang je router aan staat. Als je verbinding weg valt en je reset je router (spanning even er af)? Wat gebeurt er dan?
Dus enkel de router een reset geven ipv je modem?
 
Hallo,

Ik bedoel míjn chello ip natuurlijk.
modem en router hebben beide 192.... ,
resetten van router doet niets, maar modem wel.
Dacht dat ik daar duidelijk over was.

Ik zelf denk aan een matig signaal of een kaduuk modem.
 
Stuur me maar een PM met je gegevens dan zorg ik dat er naar je modem gekeken wordt.
 
Terug
Bovenaan