P
probatu
Hallo allemaal,
Ik moet de laatste dagen regelmatig de spanning van mijn modem halen(4100E).
Is dan het modem kapot of is het signaal te zwak?
Hebben meer mensen met dit type modem hier last van?
gr H
Ik moet de laatste dagen regelmatig de spanning van mijn modem halen(4100E).
Is dan het modem kapot of is het signaal te zwak?
Hebben meer mensen met dit type modem hier last van?
gr H