K
kustlijn
Sind's afgelopen donderdag heb onregelmatig last van het wegvallen van de internet verbindingen.
Donderdag was er een digitale tv/ internet storing,omgeving Den Helder, welke door MK is bevestigd.
Echter sinds die tijd heb nogal vaak het bericht op mijn scherm "kan de server niet vinden", ik weet natuurlijk niet of dit of dit dit aan MK ligt, maar tot heden voldeed mijn internet verbinding, in tegenstelling met digiTV, goed.
Heeft er nog iemand last van dit euvel?
Donderdag was er een digitale tv/ internet storing,omgeving Den Helder, welke door MK is bevestigd.
Echter sinds die tijd heb nogal vaak het bericht op mijn scherm "kan de server niet vinden", ik weet natuurlijk niet of dit of dit dit aan MK ligt, maar tot heden voldeed mijn internet verbinding, in tegenstelling met digiTV, goed.
Heeft er nog iemand last van dit euvel?
mailen naar webmaster 'at' mgv 'punt' multikabel 'punt' nl Dan zullen we eens kijken wat het resultaat is..