C
CaptainHook
Sinds eergisteren een nieuw fenomeen op de HD zenders:
Af en toe bevriest het beeld, geluid valt weg, beeld wordt zwart, dan krijg ik de 'UPC authentication in progress' melding en 20 seconden later is er weer beeld.
Ik heb het al zien gebeuren op RTL4, SBS6, Veronica, Discovery HD.
(nog afgezien van het blokjes beeld, vooral 's-avonds, op NED 1, 2 en 3)
Zucht, wat is er nu weer aan de hand?
En ja, ik heb de CI+ module al een keer er uit gehaald en er opnieuw ingestoken.
Trouwens, het gebeurt niet op de SD zenders!
Af en toe bevriest het beeld, geluid valt weg, beeld wordt zwart, dan krijg ik de 'UPC authentication in progress' melding en 20 seconden later is er weer beeld.

Ik heb het al zien gebeuren op RTL4, SBS6, Veronica, Discovery HD.
(nog afgezien van het blokjes beeld, vooral 's-avonds, op NED 1, 2 en 3)
Zucht, wat is er nu weer aan de hand?
En ja, ik heb de CI+ module al een keer er uit gehaald en er opnieuw ingestoken.
Trouwens, het gebeurt niet op de SD zenders!
