A
AlexN
Hallo,
sinds gisteren heb ik een probleem. Mijn internet valt in de browser weg. Gewoon, alsof er geen connectie is. Na enkele keren refresh komt de website uiteindelijk toch te voorschijn (geldt voor alle URLs). Enkele minuten later gebeurt hetzelfde echter weer. Internet "valt uit" voor de browser. Het vreemde is echter dat de internetspellen die ik speel wel gewoon constant connected blijven. Er is dus wel degelijk een connectie, maar de connectie valt telkens weg voor de browser (ook voor mijn Outlook trouwens). Enkele minuten later zijn de websites wel weer bereikbaar, maar enkele minuten hierna weer hetzelfde verhaaltje.
Ik heb gekeken of er storingen in mijn gebied waren en nu blijkt dat er gisteren inderdaad wel problemen waren met de DHCP server. Echter, dit staat aangegeven als opgelost (ik zit in het gebied met postcode 2223XH).
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is. De connectie blijft dus wel bestaan (aangezien mijn internetgames gewoon verbonden blijven), maar mijn Outlook en browsers vallen 'uit'. Ikzelf heb geen enkele wijziging aangebracht en voor gisteren werkte het gewoon prima. Ik heb ook al mijn modem en router gereset, maar dit heeft het niet opgelost.
Alvast bedankt,
AlexN
sinds gisteren heb ik een probleem. Mijn internet valt in de browser weg. Gewoon, alsof er geen connectie is. Na enkele keren refresh komt de website uiteindelijk toch te voorschijn (geldt voor alle URLs). Enkele minuten later gebeurt hetzelfde echter weer. Internet "valt uit" voor de browser. Het vreemde is echter dat de internetspellen die ik speel wel gewoon constant connected blijven. Er is dus wel degelijk een connectie, maar de connectie valt telkens weg voor de browser (ook voor mijn Outlook trouwens). Enkele minuten later zijn de websites wel weer bereikbaar, maar enkele minuten hierna weer hetzelfde verhaaltje.
Ik heb gekeken of er storingen in mijn gebied waren en nu blijkt dat er gisteren inderdaad wel problemen waren met de DHCP server. Echter, dit staat aangegeven als opgelost (ik zit in het gebied met postcode 2223XH).
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is. De connectie blijft dus wel bestaan (aangezien mijn internetgames gewoon verbonden blijven), maar mijn Outlook en browsers vallen 'uit'. Ikzelf heb geen enkele wijziging aangebracht en voor gisteren werkte het gewoon prima. Ik heb ook al mijn modem en router gereset, maar dit heeft het niet opgelost.
Alvast bedankt,
AlexN