D
depep
Wat een irritant bedrijf is het toch
Ik woon in wijchen en heb fiberpower van upc 60mbit
Sinds een week of 4 valt meestal op zondag mijn internet verbinding eruit
Dit is een maand of 4 geleden ook al het geval geweest gebelt kreeg ik te horen meneer ik stuur een monteur
Gezegd dat dat niet nodig was want ben zelf monteur hellaas van upc geweest en weet wat hun werkwijze is ivm targets die gehaalt moeten worden.
En vertelt tegen de helpdesk medewerker dat ik monteur ben geweest voor upc
Ik weet dus echt wel hoe de boel aangesloten moet zijn en storingen zelf binnenhuis opgelost kunnen worden.
Nee meneer ik stuur een monteur want ik zie dat u daar recht op heeft en is gratis
Dus monteur komt en zegt ik weet niet waarom ze mij gestuurt hebben maar zo te zien weet je er meer van af dan ik
?(lekkere monteur)
En ja hoor bij de volgende rekening monteurskosten 3 maanden later een keer teruggekregen (rente vangen)
Nu is het weer raak wordt gewoon keihart ontkent dat er iets aan de hand is in hun netwerk zit 2 dagen met instabiel internet en telefoon zal ik een monteur sturen a 65,- euro
Nee ik wil gewoon dat jullie het oplossen ja maar dan moet ik een monteur sturren
Ik woon in wijchen en heb fiberpower van upc 60mbit
Sinds een week of 4 valt meestal op zondag mijn internet verbinding eruit
Dit is een maand of 4 geleden ook al het geval geweest gebelt kreeg ik te horen meneer ik stuur een monteur
Gezegd dat dat niet nodig was want ben zelf monteur hellaas van upc geweest en weet wat hun werkwijze is ivm targets die gehaalt moeten worden.
En vertelt tegen de helpdesk medewerker dat ik monteur ben geweest voor upc
Ik weet dus echt wel hoe de boel aangesloten moet zijn en storingen zelf binnenhuis opgelost kunnen worden.
Nee meneer ik stuur een monteur want ik zie dat u daar recht op heeft en is gratis
Dus monteur komt en zegt ik weet niet waarom ze mij gestuurt hebben maar zo te zien weet je er meer van af dan ik
?(lekkere monteur)En ja hoor bij de volgende rekening monteurskosten 3 maanden later een keer teruggekregen (rente vangen)
Nu is het weer raak wordt gewoon keihart ontkent dat er iets aan de hand is in hun netwerk zit 2 dagen met instabiel internet en telefoon zal ik een monteur sturen a 65,- euro
Nee ik wil gewoon dat jullie het oplossen ja maar dan moet ik een monteur sturren
