W
woedend
sinds een maand op chello en elke week storing, wacht al drie weken op een monteur en ben al meer dan 40 €uro kwijt aan belkosten.
Het is er echt een zootje en sturen iedereen die de helpdesk belt met een kluitje in het riet.
Ik heb geen keus tussen een ander provider maar anders.
Dit is echt een ramp!!!!!!! een stelletje -censuur- zijn het daar allemaal.
Tip. verzend meer dan 20x je formulier naar het supportcentrum.
En gebruik het faxnummer op je rekening,
fax via internet zonder kosten!!!!!!!!!!!
een pisnijdige gebruiker.
-edit- gecensureerd!
BTW: flikker op met je report to moderator

Het is er echt een zootje en sturen iedereen die de helpdesk belt met een kluitje in het riet.
Ik heb geen keus tussen een ander provider maar anders.
Dit is echt een ramp!!!!!!! een stelletje -censuur- zijn het daar allemaal.
Tip. verzend meer dan 20x je formulier naar het supportcentrum.
En gebruik het faxnummer op je rekening,
fax via internet zonder kosten!!!!!!!!!!!
een pisnijdige gebruiker.
-edit- gecensureerd!

BTW: flikker op met je report to moderator







