• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Weer telefoonstoring

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
444
Vandag alweer een storing in het voormalige MK gebied. Uitgaand bellen geeft geen signaal, maar aan de andere kant van de lijn wordt wel opgenomen, maar men hoort mij niet. M.a.w....WEER KASSA VOOR Ziggo!!!

Wat een bende is het bij die aanbieder, ik verlang bijna weer terug naar MK.
 
storing

Verlang bijna??????,is de hele week al zo!!!!!doodziek wordt je ervan en als je ze beld zeggen ze rustig....ligt het niet aan Uw telefoon ??/nou ja zeg!!!!:evil:
Vandag alweer een storing in het voormalige MK gebied. Uitgaand bellen geeft geen signaal, maar aan de andere kant van de lijn wordt wel opgenomen, maar men hoort mij niet. M.a.w....WEER KASSA VOOR ZIGGO!!!

Wat een bende is het bij die aanbieder, ik verlang bijna weer terug naar MK.
 
Als je ze belt, nemen ze niet op, en op mailtjes wordt niet (of ongenuanceerd/ondeskundig) gereageerd. Maar naar wie moet je dan als je niet tevreden bent?? Andere aanbieders hebben dezelfde problemen!
Ik betaal overigens niet eerder mijn rekening, als dat de problemen zijn opgelost. Ik had een betalingsregeling voorgesteld i.v.m. de dubbele termijn, maar ook daar wordt domweg niet op gereageerd, en krijg ik een acceptgiro, of ik maar even vóór 11 Juni 148 euro wil overmaken. Daar zijn ze wel goed in bij Ziggo!!!!
Graaiers....Maar dat wordt er in NL met de paplepel ingegoten, toch???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan