- Berichten
- 444
Vandag alweer een storing in het voormalige MK gebied. Uitgaand bellen geeft geen signaal, maar aan de andere kant van de lijn wordt wel opgenomen, maar men hoort mij niet. M.a.w....WEER KASSA VOOR Ziggo!!!
Wat een bende is het bij die aanbieder, ik verlang bijna weer terug naar MK.
Wat een bende is het bij die aanbieder, ik verlang bijna weer terug naar MK.
