weer snelheid problemen?

  • Onderwerp starter kerbkrawler
  • Startdatum
K

kerbkrawler

hallo

regio rotterdam om precies te zijn 3362 en het is ongelooflijke bagger het ziet er nu naar uit dat ik 50 euro per maand betaal voor een verbinding die gelijk staat met een 56k6 modem....

com21 modem trouwens en traag haal de 10 kb/s nauwelijks

iemand nog meer hetzelfde als ik
 
same hier rotterdam 3055. ongelovelijk traag al een dag of 3 aan de gang >:(

Resultaten van https://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Mar 8 2004 om 21:02:36 UTC+0100)

Download : 62.9 KByte/sec
Upload : 10.6 KByte/sec
Connection : 108.0 Conn/min
 
Kerbkrawler ik zit in dezelfde postcode en de verbinding is idd weer lekker slecht..... Geen 10 kbps.. maar goed erg irritant

Check ook je persoonlijke berichen als je wil.
 
gelezen en replied!

merkt het echt super goed met gamen (sof2) extreem veel pcket loss

>:( wordt er een beetje simpel van.... morgen ook maar eens bellen
 
kerbkrawler zei:
gelezen en replied!

merkt het echt super goed met gamen (sof2) extreem veel pcket loss

>:( wordt er een beetje simpel van.... morgen ook maar eens bellen

suggestie: https://qmail.upc.nl

gr, Henno
 
Ook buiten Rotterdam (3238 - Brielle/Zwartewaal) al 3-4 dagen ontzettend traag. Is gekomen nadat, terwijl ik online was, het IP nummer veranderde.. Dat is ook bij meer mensen gebeurt, maar of ook zij daarna een baggerverbinding hadden, weet ik niet.
 
goeie suggestie,

Ik heb dat echter al meerdere keren geprobeerd via die weg Henno, lijkt niet echt te werken :(
 
Shoryuken zei:
goeie suggestie,

Ik heb dat echter al meerdere keren geprobeerd via die weg Henno, lijkt niet echt te werken :(

Dan wordt't toch 0800-1580 bellen, hou je pingplotter plaatjes bij de hand...

gr, Henno
 
Ja via mail kreeg ik bericht dat het bij de technische dienst ligt, maar ja dat is al weer een tijdje geleden inmiddels.

Is dat trouwens zo ? Ik ging er niet bepaald van uit dat aan de medewerkers aan de telefoon verstand hebben/weten wat pingplotter is, maar zou mooi zijn...
 
Shoryuken zei:
Ja via mail kreeg ik bericht dat het bij de technische dienst ligt, maar ja dat is al weer een tijdje geleden inmiddels.

Is dat trouwens zo ?  Ik ging er niet bepaald van uit dat aan de medewerkers aan de telefoon verstand hebben/weten wat pingplotter is, maar zou mooi zijn...

Ze zijn er een beetje bang voor ;D
Weer zo'n klant die met plaatjes aankomt waarin te zien is dat een van hun CMTS'en aan het afstorten is...
Het geeft de klant en de HD wel duidelijkheid waar het probleem ligt... niet aan de pc...

gr, Henno
 
Terug
Bovenaan