S
slootjes
Op een of andere manier blijft UPC zo hard falen in alles wat ze doen.
Weer een kleine opsomming van mn problemen van afgelopen weken:
- kan niet meer 2 programma's tegelijk opnemen, 1 gaat goed, de 2e kan ik instellen maar die 2e neemt ie vervolgens niet op terwijl dit eerst wel werkte.
- on demand ligt er steeds uit wegens 'controleer uw kabels' terwijl na het weghalen van spanning (soms meerdere keren nodig) het weer werkt (als het niet werkt geeft kanaal 999 fouten en wederom aan dat ik mn kabels moet checken)
- zenders vallen weg, zit net een poging te doen om 101 te bekijken en mn we wilden iets opnemen van Spirit24. Zappen tussen de kanalen zorgt 9/10 keer voor "Signaalverlies" terwijl alle andere zenders (incl. HDTV zenders) het perfect doen.
- programma's die opgenomen moeten worden via de tv gids worden soms niet opgenomen.
Ik denk dat ik maar weer eens moet gaan babbelen met Afdeling Klantbehoud. Abo kost totaal 35e per maand en als de diensten niet worden nagekomen dan hoef je niet te betalen, simple as that ben ik dat dus ook NIET van plan. Als meerdere mensen dit nu eens gaan melden dan gaan ze misschien echt eens iets doen om wel na te komen wat ze verkopen.
Zal de webcare even de link van dit topic geven, als er updates zijn zal ik ze hier plaatsen.
Weer een kleine opsomming van mn problemen van afgelopen weken:
- kan niet meer 2 programma's tegelijk opnemen, 1 gaat goed, de 2e kan ik instellen maar die 2e neemt ie vervolgens niet op terwijl dit eerst wel werkte.
- on demand ligt er steeds uit wegens 'controleer uw kabels' terwijl na het weghalen van spanning (soms meerdere keren nodig) het weer werkt (als het niet werkt geeft kanaal 999 fouten en wederom aan dat ik mn kabels moet checken)
- zenders vallen weg, zit net een poging te doen om 101 te bekijken en mn we wilden iets opnemen van Spirit24. Zappen tussen de kanalen zorgt 9/10 keer voor "Signaalverlies" terwijl alle andere zenders (incl. HDTV zenders) het perfect doen.
- programma's die opgenomen moeten worden via de tv gids worden soms niet opgenomen.
Ik denk dat ik maar weer eens moet gaan babbelen met Afdeling Klantbehoud. Abo kost totaal 35e per maand en als de diensten niet worden nagekomen dan hoef je niet te betalen, simple as that ben ik dat dus ook NIET van plan. Als meerdere mensen dit nu eens gaan melden dan gaan ze misschien echt eens iets doen om wel na te komen wat ze verkopen.
Zal de webcare even de link van dit topic geven, als er updates zijn zal ik ze hier plaatsen.
