• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Weer ontevreden over UPC.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter thaGenius32
  • Startdatum Startdatum
T

thaGenius32

UPC wilde mij als klant houden en daarom een passende aanbieding gedaan op 02-12-2010.
Namelijk het huidige pakket voor de prijs van 55 euro inclusief. Wat schetst mijn verbazing weer op de laatste factuur..
Jawel hoor, Een totaal bedrag van 67 zal worden afgeschreven >:(
Vandaag maar weer gebeld met de helpdesk. Na enig uitzoekerij van de HD ziet ze idd in het systeem staan:
Afgesproken prijs 55 euro inclusief !!!!!!

Mooi, ik denk mijn gelijk te halen maar niks is minder waar.
Er wordt nu gewoon keihard gezegd, Dit pakket had u niet kunnen krijgen voor die prijs. We hebben helaas een fout gemaakt en daar valt niks aan te doen. Ik kreeg nog even te horen dat een eventuele klacht naar UPC ook niks zal uithalen dus dat kon ik ook wel vergeten.

Met andere woorden, ik voel me genaaid, bedonderd en noem t allemaal maar op.
Ik zal dus 67 euro blijven betalen en dat is 12 euro pmnd meer.. Op jaarbasis dus alweer 144 euro.

Na maanden geklooi te hebben gehad met mijn internetverbinding, monteurs over de vloer, foute facturen en nu dit weer, ben ik de hele bende wel zat...
Erg jammer.. Ik was altijd zeer tevreden totdat ik van pakket ging wisselen. Daarna liep alles in het honderd.. En dat was niet mijn schuld.
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
 
Dan kan niet


je hebt een telefonische overeenkomst gesloten, als een partij hier nu van afwijkt dan zou je logischer wijs het ook mogen ontbinden. Die agent kon het terug vinden dus een volgende moet dat ook kunnen, dat is al een groot voordeel voor je

klopt het factuur wel, vaak wil het in het begin een langere periode zijn dan 1 maand. Ik zou anders een pm sturen naar een administratieve webcare member
 
Ik zou inderdaad ook even een PM naar Wassily-UPC Administratieve specialist sturen, dan moet het bijna wel in orde komen.
 
De dame van de HD heeft ook idd gezegd dat ik het contract kan ontbinden omdat UPC een fout heeft gemaakt. Maar daar zit ik ook niet echt op te wachten.
Heb al vaker gezegd, ik wil best bij upc blijven mits alles voor elkaar is (bij UPC). Vandaar dat ik in december ook weer gekozen heb voor UPC waarbij mij een nieuwe aanbieding is aangeboden en dat ik vanaf december juiste facturen krijg.

De factuur betreft februari. 01-02-2011 - 28-02-2011 Dus het betreft een complete maand en niet een langere periode.
 
Tja, dan kan het wel eens moeilijker worden. Een pm sturen zou ik dus zeker doen, misschien dat hun iets voor elkaar kunnen krijgen.

Heb je die prijs afgesproken bij de afdeling opzeggingen ofzo, bij verkoop of verlenging lukt het mij niet een korting te krijgen
 
DubbelPP zei:
Tja, dan kan het wel eens moeilijker worden. Een pm sturen zou ik dus zeker doen, misschien dat hun iets voor elkaar kunnen krijgen.

Heb je die prijs afgesproken bij de afdeling opzeggingen ofzo, bij verkoop of verlenging lukt het mij niet een korting te krijgen

ja, had die prijs bij afd. opzeggingen afgesproken. Ik stond op het punt om over te stappen naar een andere provider gezien de vele problemen van het afgelopen half jaar. Vandaar de nieuwe aanbieding om mij bij upc te houden. helaas loopt het weer mis. Ik heb inmiddels een pm gestuurd naar wassily..
Hopelijk kan hij iets betekenen.
 
Opgelost dankzij Wassily :)

Nogmaals thanks en hopelijk geen nieuwe verrassingen meer
 
thaGenius32 zei:
Opgelost dankzij Wassily :)

Nogmaals thanks en hopelijk geen nieuwe verrassingen meer

Mag ik, mag ik, alsjeblieft, 1 keertje maar...... ;)

Ik zei het toch!

::)
 
Terug
Bovenaan