T
thaGenius32
UPC wilde mij als klant houden en daarom een passende aanbieding gedaan op 02-12-2010.
Namelijk het huidige pakket voor de prijs van 55 euro inclusief. Wat schetst mijn verbazing weer op de laatste factuur..
Jawel hoor, Een totaal bedrag van 67 zal worden afgeschreven
Vandaag maar weer gebeld met de helpdesk. Na enig uitzoekerij van de HD ziet ze idd in het systeem staan:
Afgesproken prijs 55 euro inclusief !!!!!!
Mooi, ik denk mijn gelijk te halen maar niks is minder waar.
Er wordt nu gewoon keihard gezegd, Dit pakket had u niet kunnen krijgen voor die prijs. We hebben helaas een fout gemaakt en daar valt niks aan te doen. Ik kreeg nog even te horen dat een eventuele klacht naar UPC ook niks zal uithalen dus dat kon ik ook wel vergeten.
Met andere woorden, ik voel me genaaid, bedonderd en noem t allemaal maar op.
Ik zal dus 67 euro blijven betalen en dat is 12 euro pmnd meer.. Op jaarbasis dus alweer 144 euro.
Na maanden geklooi te hebben gehad met mijn internetverbinding, monteurs over de vloer, foute facturen en nu dit weer, ben ik de hele bende wel zat...
Erg jammer.. Ik was altijd zeer tevreden totdat ik van pakket ging wisselen. Daarna liep alles in het honderd.. En dat was niet mijn schuld.

Namelijk het huidige pakket voor de prijs van 55 euro inclusief. Wat schetst mijn verbazing weer op de laatste factuur..
Jawel hoor, Een totaal bedrag van 67 zal worden afgeschreven

Vandaag maar weer gebeld met de helpdesk. Na enig uitzoekerij van de HD ziet ze idd in het systeem staan:
Afgesproken prijs 55 euro inclusief !!!!!!
Mooi, ik denk mijn gelijk te halen maar niks is minder waar.
Er wordt nu gewoon keihard gezegd, Dit pakket had u niet kunnen krijgen voor die prijs. We hebben helaas een fout gemaakt en daar valt niks aan te doen. Ik kreeg nog even te horen dat een eventuele klacht naar UPC ook niks zal uithalen dus dat kon ik ook wel vergeten.
Met andere woorden, ik voel me genaaid, bedonderd en noem t allemaal maar op.
Ik zal dus 67 euro blijven betalen en dat is 12 euro pmnd meer.. Op jaarbasis dus alweer 144 euro.
Na maanden geklooi te hebben gehad met mijn internetverbinding, monteurs over de vloer, foute facturen en nu dit weer, ben ik de hele bende wel zat...
Erg jammer.. Ik was altijd zeer tevreden totdat ik van pakket ging wisselen. Daarna liep alles in het honderd.. En dat was niet mijn schuld.



