• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Weer internet storing Ziggo (omgeving rotterdam)

Berichten
367
Zucht... Weer een storing in de regio Rotterdam. Dit is al de 7e keer in een maand tijd. Zeker hier in Rozenburg....
Het moet nou toch eens ophouden. Sinds het Ziggo is geworden is het er niet beter op geworden. Oud UPC nooit problemen gehad. De helpdesk gebeld en de storing kan zeker tot vanavond duren. Storing in de regio centrale (Rotterdam)..... >:(
 
Toeval of niet Ook haarlem sinds 30min max 2Mbit/s down en 13Mbit/s up en klapper verbinding(tv viel ook 2x weg). modem blijft trouwens wel op zijn down en upstream staan verbinding met cmts is er wel dus.
 
Geen storing hier in rotterdam?

(Technicolor TC7200 , 3081)
 
Terug
Bovenaan