Kun je met de account gegevens die je daar ingevuld hebt wel inloggen op de webmail van je account ?? (
https://webmail.ziggo.nl )
Lukt dat ook niet dan kloppen je inlognaam en/of wachtwoord niet.
Hi Cees
Ik kan gewoon inloggen in mijn webmail (@home banner) op de ziggo site.
Zowel mijn account als die van mijn partner kan gewoon ingelogt worden.
Maar nu is er zowiezo wat raars aan de hand met het account van mijn partner.
We hebben sinds dec 2000 @home (nu ziggo idd), en we gebruikten onze outlook accounts eigenlijk nooit tot ik die weken terug weer eens wilde gebruiken.
Dus idd ingelogt op ziggo webmail met het account van mijn partner en er stonden 231 berichten in van iemand die wij niet kennen.
Ik heb een mail aangeklikt en kwam in de Hyves van diegene van wie die berichten waren.
Ik kon gewoon haar Hyves account inkomen, incluis haar gegevens.
Daar kon ik dus zien dat haar naam hetzelfde is als de naam die mijn partner dus ook heeft. bv k.karels , dus precies gelijk als die van mijn partner, haar partner heet k.karels, mijn partner dus ook, zelfde voorletter en precies dezelfde achternaam.
Ik heb haar gemaild met mijn bevindingen en ze heeft haar Hyves mail verandert en die gaan nu niet meer via, idd ziggo.
Nadien kreeg hij nog mail van een meisje die ook de zelfde achternaam heeft, (Dit lijkt me wel wat voor jullie !!! Groetjes Steffie karels.)
net of het een bekende is die ons wat stuurt.
Ze heeft weer een mail gestuurt.
Ook een mailtje uit Duitsland, 3 stuks van iemand.
(Hallo
sorry für die verspätung.
Hier sind die word-dateien.
Für Dich (CD brennen):
- CD mit Power point
- Seminararbeit in einen ordner
-literaturverzeichnis in einen anderen ordner
ich druck die arbeit morgen 4mal aus.Wollen wir uns morgen früh treffen? bin vor IMA-vorlesung in frankfurt oder.dann können wir die cd und die prints zusammen im hauptgebäude bei frau luther abgeben.
hat sich einer von den anderen aus der gruppe bei dir gemeldet?linus vielleicht?
Danke und ciao!
Guck dir bitte die seminararbeit und literaturverzeichnis auch an! danke)
.............................
Door hetgeen ik heb gelezen over de hoge kosten van mensen die kontakt hebben opgenomen met ziggo en niks zijn opgeschoten, dacht ik het eerst eens te proberen op het forum.
Hoop dat je een beetje aan mijn verhaal uit kunt.
Sacajawea