• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Weer geen F1 in HD

Berichten
2.153
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Volgens de site tenminste die hieronder staat. :'(

Bron: F1fanatic
Datum: 7 januari 2010

https://www.f1fanatic.co.uk/2010/01/07/f1-in-hd-not-until-2011/
 
Alfons Verbiest zei:
Volgens de site tenminste die hieronder staat. :'(

Bron: F1fanatic
Datum: 7 januari 2010

https://www.f1fanatic.co.uk/2010/01/07/f1-in-hd-not-until-2011/

Logisch toch, anders wordt er niet genoeg ge;d verdient....
 
wel jammer maar het gaat mij om een mooie race met regen zal me worst zijn of dat in hd is
 
Ecclestone heeft min zes en plus 4, wat met bril gecorrigeerd wordt tot pak 'm beet min twee en een half.
De goede man ziet simpelweg het verschil niet tussen SD en HD en vindt 't dus zonde geld om de camera's te upgraden. "Die oude beestjes uit 1983 doen 't nog uitstekend."

De Eredivisie CV NL denkt er net zo over, zij het dat er hier andere - men zit op zwart zaad - redenen meespelen.
 
Erg jammer dit. De hoop is nu gevestigd op internet om F1 in HD te kunnen zien ;D
 
Arthur29 zei:
Erg jammer dit. De hoop is nu gevestigd op internet om F1 in HD te kunnen zien ;D

Hoe wil je daar je hoop op vestigen? Volgens mij wordt het gewoon niet in HD opgenomen dus dan kan je je hoop op internet vestigen maar dat heeft uiteindelijk vrij weinig effect hoor :)
 
johan500 zei:
het gaat mij om een mooie race met regen zal me worst zijn of dat in hd is
Ja, zo kan ik er nog wel 100 opnoemen. Als je zo'n instelling hebt moet je misschien helemaal niet in een HD topic reageren, het is niet aan jou besteed blijkbaar.
 
JJdJ1984 zei:
Hoe wil je daar je hoop op vestigen? Volgens mij wordt het gewoon niet in HD opgenomen dus dan kan je je hoop op internet vestigen maar dat heeft uiteindelijk vrij weinig effect hoor :)

Omdat bepaalde buitenlandse omroepen zelf de registratie verzorgen, ook in HD, buiten de officiële FOM ( Formula One Management ) om. Denk hierbij o.a aan Fuji TV uit Japan.
 
Maar dat is zeer spaarzaam het geval, het meeste gaat toch via de oficiele weg en ook Fuji TV zal toestemming moeten hebben van de organisatie.
 
Waarschijnlijk alleen voor de Japanse GP inderdaad, neemt niet weg dat andere omroepen in de verschillende landen waar een GP plaatsvindt dat voorbeeld zullen volgen vooral in markten waar HD al standaard is zoals de VS en Canada.
 
Terug
Bovenaan