G
geertjanlouis
Na een periode van anderhalf jaar technische problemen heb ik al bijna een half jaar zonder klachten gebruik kunnen maken van de producten van UPC.
Omdat ik een, door de baas betaalde, internet aansluiting mocht aanschaffen heb ik de snelheid van mijn internet laten verhogen naar 10 Mb.
Mijn voorwaarde was wel dat ik de kosten van het internet specifiek kon aantonen op de rekening (omdat er anders weinig te declareren valt). "Meneer geen probleem, we zijn de rekeningen aan het aanpassen (volgens mij gebeurd dit overigens bijna iedere maand) en de volgende rekening komt er als volgt uit te zien:
Abonnementskosten
Telefonie xx.xx
Televisie xx.xx
Internet xx.xx
Verbruikskosten:
Telefonie xx.xx
Televisie xx.xx
Internet xx.xx
Subtotaal (Abonnement + Verbruik): xx.xx
Pakkerkorting: xx.xx
Te betalen eindtotaal: xx.xx"
Helaas (maar niet geheel verrast) ziet mijn rekening er heel anders uit.
Eén enkel bedrag voor het mijn gehele abonnement.
Op deze manier kan ik dus niets declareren bij de baas.
Meerdere malen heb ik gebeld met UPC, de ene keer worden mij wonderen belooft en de andere keer word ik voor rotte vis uitgemaakt.
- Hoe kan dit probleem worden opgelost.
- Waarom komt UPC de beloftes (wederom) niet na
- Hoeveel leugens staan mij nog te wachten....
- Wie kan mij helpen
Geert-Jan
Omdat ik een, door de baas betaalde, internet aansluiting mocht aanschaffen heb ik de snelheid van mijn internet laten verhogen naar 10 Mb.
Mijn voorwaarde was wel dat ik de kosten van het internet specifiek kon aantonen op de rekening (omdat er anders weinig te declareren valt). "Meneer geen probleem, we zijn de rekeningen aan het aanpassen (volgens mij gebeurd dit overigens bijna iedere maand) en de volgende rekening komt er als volgt uit te zien:
Abonnementskosten
Telefonie xx.xx
Televisie xx.xx
Internet xx.xx
Verbruikskosten:
Telefonie xx.xx
Televisie xx.xx
Internet xx.xx
Subtotaal (Abonnement + Verbruik): xx.xx
Pakkerkorting: xx.xx
Te betalen eindtotaal: xx.xx"
Helaas (maar niet geheel verrast) ziet mijn rekening er heel anders uit.
Eén enkel bedrag voor het mijn gehele abonnement.
Op deze manier kan ik dus niets declareren bij de baas.
Meerdere malen heb ik gebeld met UPC, de ene keer worden mij wonderen belooft en de andere keer word ik voor rotte vis uitgemaakt.
- Hoe kan dit probleem worden opgelost.
- Waarom komt UPC de beloftes (wederom) niet na
- Hoeveel leugens staan mij nog te wachten....
- Wie kan mij helpen
Geert-Jan

