• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wederom in een fout in de Guide

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ASS-Ware
  • Startdatum Startdatum
A

ASS-Ware

Ik zie dit in de televisie gids en op tvgids.nl bij Veronica :
20:00 - 20:30 Two and a half men
20:30 - 23:00 Showgirls
23:00 - 01:05 Striptease

In de UPC guide staat dit :
20:00 - 23:00 Two and a half men
23:00 - 01:05 Striptease

Weer een fout in de Guide dus.
 
Het klopt bijna nooit, is mij in de afgelopen jaren herhaaldelijk opgevallen... :9

Goed, UPC krijgt de data ook maar aangeleverd en doet daarmee wat ze moet doen, maar door regelmatig onjuiste informatie te verschaffen is het een onbetrouwbare bron en vervalt het nut van de gids. Jammer, want juist een live televisiegids als deze heeft te toekomst, mits ze minder fouten erin weten te presenteren in vergelijking met de hardcopies.
 
Wil ik nu wat instellen om morgen wat op te nemen, bemerk ik dat Veronica en NET5 -buiten vandaag- leeg zijn in de guide... Ik een flinke #$%^&*GOVVERDEGOVVEREDUMME%^&*(, krijg ik uit een dode hoek "is altijd zo hoor" van m'n vriendin te horen.

Wat is dit nou weer voor onzin???
Is er nou écht niemand binnen dat kutbedrijf die zich kan verplaatsen in een gebruiker???
 
jazzpr zei:
Wil ik nu wat instellen om morgen wat op te nemen, bemerk ik dat Veronica en NET5 -buiten vandaag- leeg zijn in de guide... Ik een flinke #$%^&*GOVVERDEGOVVEREDUMME%^&*(, krijg ik uit een dode hoek "is altijd zo hoor" van m'n vriendin te horen.

Wat is dit nou weer voor onzin???
Is er nou écht niemand binnen dat kutbedrijf die zich kan verplaatsen in een gebruiker???

nou nou nou....moet dat nou? dat je kwaad bent okay maar je ABN (met nadruk op beschaafd) is beneden peil :undecided2:

Haal je vriendin uit die "dode" hoek en zet die naast je neer...pak een lekker wijntje/biertje...toast op de tafel...en zet een goede film op...en SAMEN GENIETEN.....is beter voor de sfeer en leid je even af van jou #^&$&@&# probleem ;).

veel plezier
 
jazzpr zei:
Wil ik nu wat instellen om morgen wat op te nemen, bemerk ik dat Veronica en NET5 -buiten vandaag- leeg zijn in de guide... Ik een flinke #$%^&*GOVVERDEGOVVEREDUMME%^&*(, krijg ik uit een dode hoek "is altijd zo hoor" van m'n vriendin te horen.

Wat is dit nou weer voor onzin???
Is er nou écht niemand binnen dat kutbedrijf die zich kan verplaatsen in een gebruiker???

Teveel centjes geparkeerd op IJsland ofzo? Aandelen Fortis?

Relax!!
 
jazzpr zei:
Wil ik nu wat instellen om morgen wat op te nemen, bemerk ik dat Veronica en NET5 -buiten vandaag- leeg zijn in de guide... Ik een flinke #$%^&*GOVVERDEGOVVEREDUMME%^&*(, krijg ik uit een dode hoek "is altijd zo hoor" van m'n vriendin te horen.

Wat is dit nou weer voor onzin???
Is er nou écht niemand binnen dat kutbedrijf die zich kan verplaatsen in een gebruiker???
uhm handmatig instellen?
 
Haha, allemaal reacties en toch heeft niemand een bijdrage... altijd handig! :veryangry:

Nee, oke, het nettere taalgebruik paste even niet bij de frustratie, maar goed... ffwd!

Handmatig instellen kan idd wel, maar dan eerst even op het internet opzoeken hoe laat de film start en hoelaat deze weer is afgelopen, dan de boel instellen. Ja, handig, terwijl we betalen voor die guide die "opnemen met één druk op de knop" mogelijk moet maken.

Laat de auto allemaal maar staan, je kunt tenslotte ook op de fiets naar je bestemming... snappie 'em?
 
jazzpr zei:
Wil ik nu wat instellen om morgen wat op te nemen, bemerk ik dat Veronica en NET5 -buiten vandaag- leeg zijn in de guide... Ik een flinke #$%^&*GOVVERDEGOVVEREDUMME%^&*(, krijg ik uit een dode hoek "is altijd zo hoor" van m'n vriendin te horen.

Wat is dit nou weer voor onzin???
Is er nou écht niemand binnen dat kutbedrijf die zich kan verplaatsen in een gebruiker???

Gisteren tijdens het in programmeren van mijn dvd-recorder viel me hetzelfde op in het Guide+ Systeem. Ook daarin ontbraken de gegevens voor Net5/SBS6/Veronica. Aangezien Guide+ los staat van de epg van UPC, lijkt het me dus niet alleen aan UPC te liggen. Op één of andere manier is het altijd gezeur met de programmagegevens van Net5/SBS6/Veronica...

En verder, beetje minder mag ook. Om je hier nou zo over op te winden, er is altijd nog zoiets als handmatig programmeren. Denk aan je bloeddruk ;)
 
lijkt het me dus niet alleen aan UPC te liggen
Dan betalen we UPC als intermediair voor deze dienst, waardoor ze op haar beurt weer verantwoordelijk is voor wat ze aflevert. We gaan hier flinke prijsstijgingen krijgen en ik zie dat er veel zaken bij komen, maar wat er al is/was blijft van de huidige lage kwaliteit. Ik, en velen met mij, gaan liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit!

er is altijd nog zoiets als handmatig programmeren
Zie mijn reactie hiervoor... het kan wel, maar het is niet even gemakkelijk én niet de bedoeling.
 
Dit heeft meer te maken met SBS 6, deze geeft de veronica gids en de totaalgids uit. Ik vermoed dat ze een flinke vergoeding vragen voor progammagegevens, de guide + was vroeger op en top en heeft nu hetzelde euvel als de gids van UPC. Trouwens ook de publieke omroepen vullen niet de voledige week en ook deze geven gidsen uit. Ik vindt eigenlijk dat er voor een EPG door de omroepen uitzonderingen moeten worden gemaakt, daar het bedieningsgemak staat of valt met de beschikbaarheid van de gegevens.
 
Terug
Bovenaan