• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Webstar

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rozema bert
  • Startdatum Startdatum
Ik heb een Webstar en haal 18 Mb/1,9 Mb.

Voor de duidelijkheid ik heb een Webstar modem en een Linksys router.
 
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 691.8 KByte/sec
(=5534 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 97.7 KByte/sec
(=782 kbps)

Net getest!
Geen idee of dit snel is!
 
Als je extreme hebt is het niet zo snel. Maar als je classic hebt op dit moment, dan is het wel een normale snelheid lijkt mij :6

P.s. Het was niet duidelijk te zien aan je eerste vraag of je extreme had, of extreme wou hebben.
 
Heb extreme nu, en vroeg mij af of deze webstar modum dit wel aan kan.
 
Terug
Bovenaan