H
Hutspot
Ik heb een webspace (home.quicknet.nl) daaraan gekoppeld
mijn .nl domein.
Site inmekaar geflanst met WebSite X5 Evolution.
Alleen werkt het PHP-email-formulier niet :cry:
Waarom wordt PHP ookalweer niet ondersteund, ook niet door Ziggo ?
Zelf heb ik met wat c/p een email-formulier in HTML gemaakt
en een beetje aangepast aan mijn site, dus zonder zit ik niet
Alleen krijg je een extra venster met versturen, beetje jammer....
www.noordwest-visie.nl
mijn .nl domein.
Site inmekaar geflanst met WebSite X5 Evolution.
Alleen werkt het PHP-email-formulier niet :cry:
Waarom wordt PHP ookalweer niet ondersteund, ook niet door Ziggo ?
Zelf heb ik met wat c/p een email-formulier in HTML gemaakt
en een beetje aangepast aan mijn site, dus zonder zit ik niet

Alleen krijg je een extra venster met versturen, beetje jammer....
www.noordwest-visie.nl