Webspace in Browserscherm ipv Verkenner

  • Onderwerp starter rlottmann
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rlottmann

Als ik mijn Webspace (Privé en Publiek) open via de website van Ziggo ipv "Mijn Netwerk locaties", opent deze in een browser scherm ipv Verkenner.
In IE9 doet opent hij wel in Verkenner.
Ziggo adviseert naar de instellingen te kijken en verwijst vervolgens naar een 0900 nummer á €0,65 per minuut.

Ik gebruik trouwens Win7...
 
Reactie van Ziggo...

En hier kun je het mee doen:

"U geeft aan dat u met uw browser (Google Chrome) niet goed gebruik kunt maken van uw webmail en webspace.

Wij danken u voor de moeite die u heeft genomen om uw ongenoegen bij ons onder de aandacht te brengen. Ziggo neemt reacties van abonnees heel serieus. Dit geeft ons namelijk de mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Om technische redenen zijn andere browsers zoals Firefox en Chrome niet compatible met onze website. Op dit moment is niet duidelijk wanneer wij andere browsers ook gaan ondersteunen i.c.m het gebruik van webmail, webspace etc.

Excuses voor het ongemak. Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet, "
:giveup:
 
Is er een reden waarom je geen FTP gebruikt? Lijkt me veel handiger, Filezilla werkt prima, en is gratis.
 
En hier kun je het mee doen:

Maar dat antwoord klopt ook helemaal.
Google Chrome ondersteunt niet het webdav protocol waardoor je via de verkenner je webspace kunt benaderen. Dat werkt standaard alleen met internet explorer. Daar kan Ziggo niets aan doen of veranderen, het zit gewoon niet in Chrome en firefox. Als je met Webdav wilt werken (dus via de verkenner) moet je internet explorer even opstarten.

Anders zul je via een FTP programma naar je webspace moeten gaan, waar genoeg gratis en goede programma's voor zijn die ook samenwerken met je verkenner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan