• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Website onbereikbaar

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Matsuo
  • Startdatum Startdatum
M

Matsuo

Lezers,

Sinds een paar dagen is de website https://www.funkychat.nl niet meer bereikbaar. Volgende zaken getest:

- 3 verschillende browsers (FireFox, Google Chrome en IE8)
- ipconfig /flushdns
- ipconfig /release
- netsh int ip reset reset.log
- netsh winsock reset
- Verschillende DNS servers getest

Ping geeft 2 verschillende resultaten:

Pinging funkychat.nl [159.253.0.68] with 32 bytes of data:
Reply from 159.253.0.68: bytes=32 time=12ms TTL=57
Reply from 159.253.0.68: bytes=32 time=12ms TTL=57
Reply from 159.253.0.68: bytes=32 time=13ms TTL=57
Reply from 159.253.0.68: bytes=32 time=12ms TTL=57

en

Pinging funkychat.nl [159.253.0.68] with 32 bytes of data:
General failure.
General failure.
General failure.
General failure.

Graag tips/op- of aanmerkingen en suggesties :)

BvD
 
Werkt hier gewoon

die general faillure lijkt alsof je geen verbinding hebt

kan je dan wel pingen naar de google dns als voorbeeld
ping 8.8.8.8
 
FF geeft aan dat de server niet kan worden gevonden. Pingen naar de DNS van Google gaat echter goed:

Pinging 8.8.8.8 with 32 bytes of data:
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=20ms TTL=54
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=17ms TTL=54
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=19ms TTL=54
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=19ms TTL=54

Ping statistics for 8.8.8.8:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 17ms, Maximum = 20ms, Average = 18ms
 
De instellingen van ff aanpassen? standaard zetten?
Ik heb totaal geen probleem om op die site te komen

zou je soms uitgesloten zijn vanwege een ban?
 
nspoor zei:
De instellingen van ff aanpassen? standaard zetten?
Ik heb totaal geen probleem om op die site te komen

zou je soms uitgesloten zijn vanwege een ban?

Dat ga ik nu even proberen. Tevens ook meteen even zonder router getest => geen effect. Als je een ban hebt kom je wel bij het inlogscherm.

Verdere bevindingen zal ik even posten :)


edit: Het terugzetten van standaardinstellingen lijkt geen effect te hebben, bij geen van de 3 browsers die ik test.
 
Matsuo zei:
Dat ga ik nu even proberen. Tevens ook meteen even zonder router getest => geen effect. Als je een ban hebt kom je wel bij het inlogscherm.

Verdere bevindingen zal ik even posten :)


edit: Het terugzetten van standaardinstellingen lijkt geen effect te hebben, bij geen van de 3 browsers die ik test.

Ik zou toch eens bij iemand anders kijken of je er op kan.... En anders mailtje sturen naar de eigenaar van die site. nog steeds geen probleem met die site..

dr is wel niks aan maar goed t werkt wel
 
Gheghe, de oude TMF lay-out... maar site werkt gewoon hier.

27-12-2011 19-52-05.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien is het probleem wel jouw ip

zet de 1e 2 cijfers eens neer.. zit je toevallig in het nieuwe blok...
 
nspoor zei:
Misschien is het probleem wel jouw ip

zet de 1e 2 cijfers eens neer.. zit je toevallig in het nieuwe blok...

77.xxx.xxx.xxx

Ennuh, op m'n telefoon wordt de site wel goed weergegeven :o
 
Terug
Bovenaan