P
Padpadak
Beste lezers,
Ik heb naast IE nu ook Firefox op mijn pc staan.
Als ik in Firefox mijn webmail open maak,kan ik niet direct meer een weblink
aanklikken in mijn emails,ook als ik een weblink plaats in een email word de
link niet automatisch blauw meer.Ik moet dus steeds de hele weblink eerst selecteren.Als ik Ziggo webmail open in IE werkt het wel.
Iemand een idee ?
Ps:heb ook al geprobeerd om Firefox als standaard browser in te stellen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik heb naast IE nu ook Firefox op mijn pc staan.
Als ik in Firefox mijn webmail open maak,kan ik niet direct meer een weblink
aanklikken in mijn emails,ook als ik een weblink plaats in een email word de
link niet automatisch blauw meer.Ik moet dus steeds de hele weblink eerst selecteren.Als ik Ziggo webmail open in IE werkt het wel.
Iemand een idee ?
Ps:heb ook al geprobeerd om Firefox als standaard browser in te stellen.
Alvast bedankt voor het meedenken.