• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Website adressen en Firefox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Padpadak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Padpadak

Beste lezers,

Ik heb naast IE nu ook Firefox op mijn pc staan.
Als ik in Firefox mijn webmail open maak,kan ik niet direct meer een weblink
aanklikken in mijn emails,ook als ik een weblink plaats in een email word de
link niet automatisch blauw meer.Ik moet dus steeds de hele weblink eerst selecteren.Als ik Ziggo webmail open in IE werkt het wel.

Iemand een idee ?

Ps:heb ook al geprobeerd om Firefox als standaard browser in te stellen.

Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan