A
Angel Wynton
Webruimte huren bij Chello zou toch aangenamer zijn
dan contenue naar een host te zoeken..
Vaak zit je er met zijn 2 op..net als hier en dan is 50 mb
toch wat weinig..het is maar een idee..
Maar wat Chello betreft toch een stunt zijn!
En een helehoop meer tevreden klanten.
Ik ben er 1 van op zijn minst
Wie zijn er nog meer voorstander van

Laat even wat weten hier, ik ben benieuwd.?
Groetjes Angel Wynton
Mod: Geen hele berichten in vet (of kleur) aub.
dan contenue naar een host te zoeken..

Vaak zit je er met zijn 2 op..net als hier en dan is 50 mb
toch wat weinig..het is maar een idee..

Maar wat Chello betreft toch een stunt zijn!
En een helehoop meer tevreden klanten.

Ik ben er 1 van op zijn minst
Wie zijn er nog meer voorstander van

Laat even wat weten hier, ik ben benieuwd.?
Groetjes Angel Wynton
Mod: Geen hele berichten in vet (of kleur) aub.

