• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Webruimte Huren bij Chello

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Angel Wynton
  • Startdatum Startdatum
A

Angel Wynton

Webruimte huren bij Chello zou toch aangenamer zijn
dan contenue naar een host te zoeken.. ::)
Vaak zit je er met zijn 2 op..net als hier en dan is 50 mb
toch wat weinig..het is maar een idee.. ::)
Maar wat Chello betreft toch een stunt zijn!
En een helehoop meer tevreden klanten. ;D
Ik ben er 1 van op zijn minst :6
Wie zijn er nog meer voorstander van??? ::) :angel:
Laat even wat weten hier, ik ben benieuwd.?

Groetjes Angel Wynton


Mod: Geen hele berichten in vet (of kleur) aub.
 
De hoofdtaak van een ISP: toegang tot het internet aanbieden. Als je bereid bent om te betalen voor hosting, kun je beter kijken naar een bedrijf dat zich specialiseert in webhosting: https://www.webhosters.nl/
 
Ik heb nu Hostrave een officiele site.. www dus.. ::)

waar de www.gerardjolingbabbelbar.nl staat ;D
Elk nieuw lid is welkom vooral die met pc kennis.

XP_Freak zit er ook op namelijk ;)

Mijn hubby :-*
 
Waarom huren bij Chello? Er zijn genoeg providers waar je dit ook kunt. Bijvoorbeeld www.vevida.nl
Daar heb je voor 39 euro (excl. btw.) per jaar 150 MB ruimte, inclusief domijnnaam.
Op twee fronten hebben wij hier goede ervaring mee. Als eerste het webbeheer voor een vereniging in ons dorp. Als tweede de website van mijn vrouw, geïnspireerd door de goede ervaring met de eerste.
Punt van kritiek van sommigen is dat deze provider is dat deze provider gebruik maakt van Windows NT en men vindt UNIX beter zou zijn.
Naast dit voorbeeld zijn er meer dan genoeg anderen waar je uit kan kiezen.

Edit:
Uiteraard is de 50 MB ruimte van Chello die we bij ons abonnement hebben een welkome aanvulling op die 150 MB, met daarnaast nog de gratis ruimte die we hebben door het lidmaatschap van HCC. Al met al ruimte genoeg, en alle rechtstreeks (dat is ook belangrijk vind ik) bereikbaar met ftp, zonder dat je hoeft in te bellen bij de afzonderlijke providers.
 
We gaan hier toch niet allemaal webhosting providers noemen die iedereen al kent he?
 
Terug
Bovenaan